Strategija za kvalitetniji san: Sperite insomniju - Men`s Health

Strategija za kvalitetniji san: Sperite insomniju

San je veoma dragoceno područje za naučnike i istraživače, zbog svog ogromnog uticaja na zdravlje i kvalitet života.

Tamni krugovi i otečene oči nisu jedina posledica nedovoljnog odmora. Posledice mogu da budu veoma raznovrsne i dalekosežne –  na primer, gojaznost, dijabetes i bolesti zavisnosti, kao što je zloupotreba alkohola. Ako vas to ne plaši dovoljno, čak 12% uzroka smrti kod ljudi povezuje se sa nedovoljno sna.

Brinete da vaš ritam sna remeti treninge: Evo šta morate da znate!

Američki naučnici preporučuju topao tuš pre odlaska u krevet – naime, ova rutina pred spavanje može da vam omogući bolji kvalitet sna i bolji odmor. Topao tuš 90min pre spavanja opustiće vas i ugrejati, brže ćete utonuti san i spavati bar oko 15min duže nego inače – ovo je rezultat 50% ispitanika, koji su bili deo istraživanja.

Strategija

Topla voda širi krvne sudove i osposobljava telo da se brže i lakše oslobodi viška toplote. Takođe, kada birate gel za tuširanje, pomoći će oni sa mirisom citrusa – sniziće vam krvni pritisak i nivo kortizola.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Doručak koji razvija moždane funkcije
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *