Kako kontrolisati potrebu za mokrenjem? - Men`s Health

Kako kontrolisati potrebu za mokrenjem?

NEMOJTE DA PIJUCKATE

Popite malu čašu vode odjednom na svakih nekoliko sati u toku dana. To je bolje nego da pijuckate vodu tokom celog dana, što će vas terati da idete češće u toalet. Znaćete kada ste popili dovoljno vode, jer će vaš urin postati svetlo žute boje.

Saznajte i: Kada piti toplu, a kada hladnu vodu?

BEZ TEČNOST PRE SPAVANjA

Važno je da ostanete hidrirani, ali nemojte da unosite tečnost neposredno pre odlaska na spavanje, inače će vas bešika buditi u toku noći. Poslednji unos tečnosti bi trebalo da bude najmanje dva sata pre spavanja.

OGRANIČITE UNOS KOFEINA I ALKOHOLA

Smanjite unos kafe, gaziranih pića, piva i vina. Kofein i alkohol mogu da iziritaraju vašu bešiku i da povećaju vašu potrebu za mokrenjem. Alkohol utiče i na način na koji vaši bubrezi apsorbuju vodu, a to može učiniti da se vaša bešika napuni brže nego obično.

NEMOJTE DA PUŠITE

Nikotin takođe iritira bešiku. Ako pušite, pokušajte na sve načine da ostavite pušenje, jer će vam to doneti višestruke koristi.

Pročitajte i: Ovo je pravi razlog zašto ne možete da ostavite pušenje

RADITE KEGELOVE VEŽBE

Kao što trenirate bicepse i tricepse, tako možete i da osnažite i istrenirate vaše mišiće karlice, koji su potpora bešici. Ovi mišići zadržavaju urin tako da ne curi kada kijate, kašljete ili se smejete.

Kako se rade Kegelove vežbe?

Stisnite mišiće kao da želite da zaustavite protok urina, zadržite taj položaj četiri sekunde i zatim pustite. Radite ove vežbe nekoliko puta u toku jednog sata. Super je što ne morate da izdvojite posebno mesto i vreme za ove vežbe, već možete da ih raditegde god i kada god želite.  

Pročitajte i  Prirodni antibiotici: Zdrave namirnice sa lekovitim dejstvom

ISTRENIRAJTE BEŠIKU

Idite u toalet po nekom ustaljenom rasporedu, na primer na svaka dva sata, pa čak i kada vam nije potrebno. Na taj način ćete sprečiti prepunu bešiku.

Pročitajte i: Nemate redovnu stolicu? Ova masaža vam u tome može pomoći!

Ako osećate potrebu da idete u toalet i pre nego što isteknu dva sata, pokušajte da zategnete mišiće karlice i držite ih tako pet minuta. Vremenom bi trebalo da periodi između mokrenja postanu sve duži i duži.

JEDITE BRUSNICE I IZBEGAVAJTE CITRUSE

Brusnica prirodno štiti bešiku od bakterija, koje izazivaju infekcije urinarnog trakta.

Izbegavajte citruse i sokove od narandže i grejpa, jer oni mogu da podstaknu razvoj bakterija.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *