20 saveta za disciplinovan metabolizam - Men`s Health

20 saveta za disciplinovan metabolizam

Metabolizam je mašina, ako dobro upravljate, sagorevaćete masti čak i dok sedite.

1. Zeleno za poneti

Neka vam zeleni čaj postane obavezno piće – moćni katehini iz ovog čaja “raspaliće” vaš metabolizam.

2. Tamna strana

Izaberite crnu čokoladu za dezert umesto mlečne – crna sadrži više epikatehina koji sagorevaju masnoću u odnosu na mlečnu.

3. Lakše ide uz vodu

Popijte vodu pola sata pre obroka – ubrzaće metabolizam za 30%.

4. Ledeni stimulans

Led kao hrana – iznenadna hladnoća nateraće organizam da pojačano sagoreva energiju.

Strategija za unapređenje kardiovaskularnog zdravlja

5. U pohod za hranu

Pokrenite se – izvedite sebe na ručak. Stalnim sedenjem rizik od razvijanja metaboličkog sindroma se povećava za 73%.

6. Potera za Suncem

Koristite svaki trenutak da upijate dnevnu svetlost, sunčevu svetlost, veštačka svetlost nema ista metabolička svojstva.

7. Ubrzani testosteron

10 x 30 sekundi sprinta u vreme ručka – podići će nivo testosterona i ubrzati metabolizam i sagorevanje šećera.

8. Težine

Podizanje većih težina, kod starijih muškaraca dovešće do ubrzavanja metabolizma.

9. Prvo skoči pa reci hop

Skakanje – u boksu, na primer – dovešće do povećanog lučenja osteokalcina koji metabolizuje šećer i masti.

10. Ledeni tuš nije samo za mišiće

Uskakanjem pod tuš ledene vode, aktiviraćete zalihe smeđe/braon masti/sala i sagoreti dodatne kalorije.

11. Najbolje od konoplje

Dodavanjem CBD ulja u šejk koji pijete posle treninga ubrzavate sagorevanje koje se odvija u braon salu.

12. 2 u 1

Ako ste u mogućnosti podestite temperaturu u vašem domu na 17 stepeni, uštedećete, a pri ovoj temperaturi telo će sagorevati više kalorija nego, na primer, na 23 stepena.

13. Omega alfa

Masne kiseline koje sadrže dodaci ishrani od ribljeg ulja, takođe podstiču metabolizam.

Pročitajte i  8 najzdravijih namirnica koje treba da jedete svaki dan

14. Trk po ribu

Ukoliko niste ljubitelji suplemenata, omega-3 masne kiseline možete da uživate konzumiranjem lososa.

15. Vinom do mršavljenja

Voće u crvenom vinu bogato je resveratrol-om, koje može izazvati metaboličke promene u mršavljenja.

16. Oflajn

Osim što narušava kvalitet vašeg sna, svetlost koju emituju ekrani, takođe utiče na usporen metabolizam ugljenih hidrata.

17. Um caruje

Stres na poslu usporava vaš metabolizam. Ako ga teško kontrolišete, isporbajte meditaciju.

18. Duboko dišite

Više kiseonika u ćelijama – više “goriva” se sagoreva.

Kako da mršavite dok spavate?

18. San nije samo za lepotu

8 sati sna omogućava da nivo hormona leptina u organizmu bude regulisan. Leptin kontroliše osećaj gladi i potrošnju energije.

19. Svaki pokret se računa

Osvestite svaki pokret (joga će vas naučiti kako). Razmišljate o pokretim koje izvodite tokom dana – koje mišiće uključuje šetnja do posla ili kuće ili, na primer, obavljanje kućnih poslova – svaki pokret se računa!

20. Piće bez griže savesti

Martini je vaše piće – odlično, slobodno mu dodajte još koju maslinu. Bogate bakrom i konjugovanom linolnom kiselinom (CLA) uzdrmaće vaš metabolizam.

Foto: Shutterstock

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *