4 razloga da pijete što više vode - Men`s Health

4 razloga da pijete što više vode

Istraživanja pokazuju da je 80 procenata ljudi na celom svetu dehidrirano, a kao glavni razlog se navodi konzumiranje pića sa kofeinom, poput kafe i čaja, koje uzrokuju gubitak tečnosti.

Pročitajte i: Kada piti toplu, a kada hladnu vodu?

DETOKSIKUJE BUBREGE I JETRU I IZBACUJE TOKSINE IZ TELA

Konzumiranje vode je neophodno za pravilan rad probavnog sistema i apsorpciju hranljivih materija, kao što su vitamini, minerali i ostale materije koje naše telo dobija iz hrane koju jedemo. Jedna od najvažnijih dobrobiti unosa vode u organizam jeste i detoksifikacija bubrega i jetre, kao i izbacivanje toksina i otpada iz tela.

STABILIZUJE KRVNI PRITISAK

Unošenjem vode u organizam možete da stabilizujete krvni pritisak, ali i da podstaknete proces ozdravljenja ćelija zahvaćenih karcinomom.

Pročitajte i: Ovim namirnicama zamenite i do dve čaše vode dnevno

POMAŽE OBOLELIMA OD DIJABETESA

Kako bi se smanjila dehidracija krvnih ćelija kod dijabetičara, koji imaju visok nivo šećera u krvi, takođe je veoma važno da piju dovoljno vode.  Zato se bolesniku kada dođe u bolnicu u stanju ketoacidoze, pre svega daje infuzija kako bi se smanjila dehidraicija.

ODRŽAVA FIT LINIJU

Voda pomaže u mršavljenju, budući da prirodno smanjuje apetit, pomaže u sprečavanju prejedanja i održava odgovarajući težinu. Zato doktori često kažu da kada ste gladni, vaše telo u stvari traži vodu, a ne hranu.

Pročitajte i: Voda pre jela, da ili ne?

PRAVA DNEVNA DOZA

Vodu treba unositi često, ali u manjim količinama. Nutricionisti preporučuju da pijete 1, 5 – 2l vode dnevno. Ujutru pre fizičkih aktivnosti, nemojte da pijete previše vode.

Nemojte da čekate da dehidrirate, jer dehidracija može da rezultuje ozbiljnim zdrastvenim problemima, već svakokodnevno unosite dovoljnu količinu vode u organizam.

Pročitajte i  Doktore, da počnem da pijem?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *