6 sigurnih koraka do manjeg obima struka za samo 10 dana - Men`s Health

6 sigurnih koraka do manjeg obima struka za samo 10 dana

SAN, SAN, SAN

Stalno pričamo o važnosti sna, ali stvarno bi trebalo da spavate sedam sati dnevno. Isrcpljenost je glavni sastojak u receptu za dobijanje obima struka. „Nedostatak sna ometa vaš metabolizam i ozbiljno saboratira napore da održite idealnu kilažu“, kaže Džejna Klauer, naučnik za bolesti gojaznosti.

Pročitajte i: Hrana za bolji san

Kvalitetan i redovan san je integralni deo svakog programa za mršavljenje.

MOĆ PROTEINA

Proteini su glavna komponenta mišićnog tkiva i trebalo bi da budu primarni fokus vašoj ishrani sa konzumiranjem 3 grama po svakom kilograma vaše telesne težine. U svaki obrok uključite proteine kako biste bili sigurni da će se vaši mišići snabdeti aminokiselinama tokom dana i stabilizovati nivo šećera u krvi. Nikada nemojte da zaboravite proteine nakon treninga.

Pročitajte i: Prava doza proteina

STRATEGIJA UGLJENIH HIDRATA

Potpuno izvacivanje ugljenih hidrata iz ishrane svakako će pomoći u gubljenju kilograma, ali ćete biti mrzovoljni, umorni i letargični. „Ugljeni hidrati su nam neophodni za život, ako želimo da naš centralni nervni sistem (uključujući  i mozak) funkcioniše ispravno.”, kaže trener Tim Mekomsi. Poenta je da ugljene hidrate unosimo korektno, a ne da ih potpuno eliminišemo.Unos ugljenih hidrata ujutru, neposredno nakon što se probudimo, i nakon treninga je idealna strategija prilikom mršavljenja.

9 DANA DIZANJA TEGOVA

Jedini način da izgubite salo sa stomaka je da nabildujete mišiće, a to ćete uspeti jedino uz pomoć dizanja tegova. U narednih deset dana, dižite tegove i vežbajte 9 dana. Dizanje tegova isplanirajte uveče, budući da će intervalni treninzi biti deo vaše jutarnje rutine.

Pročitajte i: Kombinovani trening za biceps

  1. dan – noge
  2. dan – grudi
  3. dan – leđa
  4. dan – ramena
  5. dan – ruke
  6. dan – odmor
  7. dan – noge
  8. dan – grudi
  9. dan – leđa
  10. dan – ramena
Pročitajte i  Zašto je cink važan?

7 DANA INTERVALNOG TRENINGA

Ako želite da sagorite masti, intervalni treninzi su svakako obavezan deo vašeg programa. Predstavljaju brz način da dostignete sjajnu formu, ali su i ekstremno efektan način transformisanje vaše psihe.

  1. dan – trening
  2. dan – trening
  3. dan – odmor
  4. dan – trening
  5. dan – trening
  6. dan – odmor (uz lagano trčanje od 60 minuta)
  7. dan – trening
  8. dan – trening
  9. dan – odmor
  10. dan – trening


Pročitajte i: Ukoliko želite ravan stomak, pratite ove savete

SEKS

Testosteron je možda i najpoznatiji hormon koji brže oporavlja nakon napornog treninga.

„Najbolji način za proizvodnju hormona koji gradi naše mišiće (testosteron) jeste redovan trening, dobar san i mnogo seksa“, kaže lekar Joni Fridholf.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *