5 saveta za efektniju popodnevnu dremku - Men`s Health

5 saveta za efektniju popodnevnu dremku

VREME

Najbolje doba dana za kratkotrajni san jeste popodne posle ručka, ali ne pre 15 časova, kako ne biste poremetili normalni biološki ritam usled kraćeg dana. 

TRAJANJE

Dnevno spavanje ne sme da bude dugotrajno, jer može da prouzrokuje kontraefekat. Možete da spavate sat vremena, ali morate da budete svesni da sve iznad 30 minuta može loše da utiče na vaš dalji tok dana. Lekari savetuju da je za idealni odmor potrebno svega 20 do 30 minuta.

Pročitajte i: 5 koraka za bolji san

MESTO

Vaš krevet je namenjen za noćni san, a vaše dnevne dremke sprovodite na kauču. Ukoliko želite da dremate u vašem krevetu, telo može da bude prevareno i lako možete odlutati u višesatni san od kojeg ćete se teško oporaviti.

TIŠINA

Zaštitite se od buke. Za dremanje je potrebna što tiša i sigurnija lokacija na kojoj vas niko neće uznemiravati. Ne preporučuje se ni totalni mrak, ali svakako smanjite osvetljenost.

Pročitajte i: Vežbanje noću neće poremetiti vaš san

KOFEIN

Zvuči čudno, ali šoljica kafe pre dremanja može da vam pomogne u boljem doživljaju popodnevnog sna. Kofein ne počinje da deluje 20 ili 30 minuta nakon konzumiranja tako da se buđenje može očekivati tačno kada treba kako biste se osećali “obnovljeno”. Dremanje bez sna takođe može biti korisno – samo lezite i prepustite se tišini.

Izvor: Klix.ba

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *