Kako da mršavite dok spavate? - Men`s Health

Kako da mršavite dok spavate?

KASNI TRENING

Zaboravite na jutarnje sesije u teretani. Najbolje vreme za treniranje je nakon posla. Od radnog stola pravac u teretanu i možete da ubrzate svoj metabolizam za 15 sati, prema časopisu International Journal of Sport Nutrition. Nije loše da trenirate i uveče neposredno pre spavanja, jer će kasno treniranje da ubrza sagorevanje masti do jutra i obezbedi čvršći san.

Pročitajte i: Pojačajte muziku, pojačaćete trening

Da li ste znali: Celulit može da se pojavi i kod muškaraca

LEDENI TUŠ

Ledeni tuš čini više od isterivanja mlečene kiseline nakon teretane. Studija, koja je objavljena u časopisu PloS ONE otkrila je da 30 sekundi ledene vode aktivira vaše telo i sagorevanje masti. Kada se telo aktivira, može da sagori dodatnih 400 kalorija u krevetu, dok spavate.

Stručnjaci otkrivaju: Koliko puta dnevno treba da se tuširate

ZELENI ČAJ

Flavonoidi iz zelenog čaja ubrzavaju vaš metabolizam, a ako ste danas popili već tri šolje, sagorećete za 3, 5 procenta više kalorija u toku noći, prema istraživanjima časopisa American Journal of Clinical Nutrition. Ne brinite za kofein, koji se nalazi u zelenom čaju, on će vam pomoći da se lakše uspavate.

Bolje sprečiti nego lečiti: Saveti o zdravlju koje morate da čujete

DREMKA

Studija, koja je objavljena u Annals of Internal Medicine, otkrila je da je gubitak samo 16 minuta sna dovoljno da kopča na kaišu počne da vas zateže. Povećanjem sna redukujete grelin, enzim koji stimuliše apetit, a povećavate nivo leptina, koji vam pomaže da kontrolišete svoja apetit tokom dana.

Da li krvna grupa utiče na naše zdravlje?

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  U teretani bez strategije? Ovo morate da promenite!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *