4 načina da smršate dok spavate - Men`s Health

4 načina da smršate dok spavate

KASNI TRENING

Zaboravite na jutarnje sesije u teretani. Najbolje vreme za treniranje je nakon posla. Od radnog stola pravac u teretanu i možete da ubrzate svoj metabolizam za 15 sati, prema časopisu International Journal of Sport Nutrition. Nije loše da trenirate i uveče neposredno pre spavanja, jer će kasno treniranje da ubrza sagorevanje masti do jutra i obezbedi čvršći san.

Pročitajte i: Pojačajte muziku, pojačaćete trening

LEDENI TUŠ

Ledeni tuš čini više od isterivanja mlečene kiseline nakon teretane. Studija, koja je objavljena u časopisu PloS ONE otkrila je da 30 sekundi ledene vode aktivira vaše telo i sagorevanje masti. Kada se telo aktivira, može da sagori dodatnih 400 kalorija u krevetu, dok spavate.

ZELENI ČAJ

Flavonoidi iz zelenog čaja ubrzavaju vaš metabolizam, a ako ste danas popili već tri šolje, sagorećete za 3, 5 procenta više kalorija u toku noći, prema istraživanjima časopisa American Journal of Clinical Nutrition. Ne brinite za kofein, koji se nalazi u zelenom čaju, on će vam pomoći da se lakše uspavate.

Pročitajte i: Čajem protiv Alchajmera

DREMKA

Studija, koja je objavljena u Annals of Internal Medicine, otkrila je da je gubitak samo 16 minuta sna dovoljno da kopča na kaišu počne da vas zateže. Povećanjem sna redukujete grelin, enzim koji stimuliše apetit, a povećavate nivo leptina, koji vam pomaže da kontrolišete svoja apetit tokom dana. 

Pročitajte i  Gym time: Kada je idealno doba dana za trening?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *