Malo drugačija vežba: Kako da zategnete mišiće lica - Men`s Health

Malo drugačija vežba: Kako da zategnete mišiće lica

Uglavnom se fokusiramo na treniranje trbušnjaka ili ruku, a zaboravljamo da se na licu nalazi čak 57 mišića, koje takođe treba da jačamo ako želimo da sprečimo njihovo opuštanje, odnosno da obezbedimo njihovo zatezanje, podizanje i na taj način zadržimo mladoliki izgled.

Za vežbanje ovog dela tela treba izdvojiti 15 do 20 minuta. U toku prve tri nedelje sledeće vežbe radite svakodnevno, a potom u naredna dva meseca iste vežbe izvodite pet puta nedeljno.

Otkrijte zašto nam je lice crveno kada pijemo alkohol

Nakon ovog vremena, preporučuje se da osobe mlađe od 40 godina “jogu za lice” rade dva, tri puta nedeljno, a stariji od 40 godina tri do pet puta nedeljno.

Ukoliko se disciplinovano i strpljivo budete posvećivali “treningu” lica, pozitivne promene ćete uočiti nakon četiri do šest nedelja.

PRE TRENINGA…

Pre početka treninga zagrejte dlanove tako što ćete ih protrljati. Stavite ih preko zatvorenih očiju i osetićete kako se opuštaju mišići oko očiju.

Preporučljivo je da trening radite ispred ogledala, kako biste mogli da kontrolišete da li vežbe radite pravilno.

Saznajte kakve naočare za sunce odgovaraju vašem obliku lica

Vežba 1: IZBRIŠITE “SMEJALICE”

Izgovarajte dugo slovo O. Dok izvodite ovu vežbu uvucite usne preko zuba, a zatim se nasmejte.

Vežba 2: OPUSTITE LICE

Udahnite kroz usta, stisnite zube i usne rastegnite u osmeh, pa izdahnite kroz usta. Ovu vežbu ponovite dva puta u trajanju od tri sekunde.

Vežba 3: ZATEGNITE PODBRADAK

Nasmešite se, kao da želite da napravite grimasu. Donju usnu uvucite preko donjih zuba i držite 20 do 30 sekundi.

Nega: Kako da smanjite pore na licu

Vežba 4: ZATEGNITE OBRAZE

Udahnite duboko kroz nos i zadržite dah dve-tri sekunde. Naduvajte obraze i nakon dve sekunde izdahnite kroz usta isprekidano i snažno.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *