6 stvari o kojima zapravo treba da brinete - Men`s Health

6 stvari o kojima zapravo treba da brinete

Zabrinuti ste da li će vaš omiljeni klub da pobedi na sledećoj utakmici ili da više nikada nećete sresti onu slatku devojku iz busa.  Ukoliko malo razmislite, shvatićete da su to ipak krajnje benigne stvari – svake godine samo jedan tim dobija Ligu šampiona, a najverovatnije je da lepa devojka iz busa nije ljubav vašeg života.

Pogledajte 6 stvari, koje zaista treba da vas zabrinjavaju:

DA ĆETE IZGUBITI KONTAKT SA SVOJIM DRUGOVIMA
Samo jedan dobar prijatelj može da produži vaš život za 10 godina, a takođe pruža mnogo više zdravstvenih beneficija od prestanka pušenja. Međutim, prema istraživanju sa Harvard Univerziteta kada se muškarci ožene i dobiju decu, većina napusti svoje stare drugove bez formiranja novih prijateljstava. Sa Oxford Univerziteta savetuju da bi trebalo da imate najmanje tri bliska prijatelja sa kojima možete da razgovate i da prebrodite teška vremena.

JEDETE MNOGO SLATKIŠA
Šećer pogoršava metabolizam, izaziva gomilanje kilograma, utiče na raspoloženje, a verovatno doprinosi i porastu obolelih od dijabetesa. Osim toga, slatkiši mogu da budu u uskoj vezi sa rakom i srčanim oboljenjima. Uprskos svim navedenim rizicima i neželjenim efektima, koje oni donose, muškarci i dalje piju gazirana pića i „sportske“ napitke i jedu obrađenu hranu i slatkiše.

GROZNA NAVIKA U VOŽNJI
Kucanje poruka dok vozite je šest puta gore i opasnije od vožnje u pijanom stanju. Ipak, verovatno vi i većina ljudi koje znate kuca poruke i koristi telefon tokom vožnje. Prestanite!

NEDOSTATAK SNA
Manje od sedam sati spavanja u toku noći, povećava rizik od smrti za 12 procenata, pokazuje studija sa Univerziteta Warwick u Velikoj Britaniji. Prema podacima, 40 procenata muškaraca spava manje od sedam sati. Tačna količina sna koja vam je potrebna varira kod ljudi, ali možete da uradite test i da pogledate da li se osećate iscrpljeno ili budno sat, dva nakon što ste ustali. Ukoliko dremate još pre ručka, ne spavate dovoljno, poručuju sa Univerziteta u Pensilvaniji. Alkohol je možda kriv za sve. Etanol iz piva, vina i ostalih alkoholnih pića mogu da ugroze vaš san.

Pročitajte i  Gastropornografija

Pročitajte i: Nedostatak sna izaziva anksioznost 

„LOŠ“ STRES
Svaki put kada smo pod stresom, povećavamo rizik od srčanih oboljenja, depresije, zapaljenja i raka.  Kada osetite da vam srce ubrzano kuca pre velike prezentacije – to nije loš stres o kome sada govorimo. Stres koji može ozbiljno da vam ugrozi zdravlje je hronični stres, koji traje mesecima i godinama i zbog kojeg ne možete da se uspavate. Ukoliko vas posao, emotivna veza ili bilo koji aspekt života konstantno brine i vuće na dno, vreme je da napravite određene promene u svom životu.

PREOPTEREĆENOST INFORMACIJAMA
Noć je i vreme je za spavanje? Međutim, niste otišli na tuširanje ili spavanje, već proveravate mejlove, tražite nešto po netu ili radite obe stvari dok gledate TV. Konstantni priliv informacija može da uspori delove mozga, koji vam pomažu da se fokusirate, opažate i kontrolišete svoje emocije.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *