7 načina da pobedite umor - Men`s Health

7 načina da pobedite umor

IZBEGAVAJTE ODLAGANJE ALARMA

Umesto što ćete nekoliko puta odložiti alarm za 5 minuta, podesite ga na najkasnije vreme kada bi trebalo da ustanete, a kada čujete zvono budilnika, odmah ustanite iz kreveta. I

7 načina da pobedite umor

Sa prevelikim obavezama i umorom se suočavamo svakog dana. Uz pomoć sledećih 7 saveta, konačno pobedite izmorenost i zablistajte na poslu.

IZBEGAVAJTE ODLAGANJE ALARMA

Umesto što ćete nekoliko puta odložiti alarm za 5 minuta, podesite ga na najkasnije vreme kada bi trebalo da ustanete, a kada čujete zvono budilnika, odmah ustanite iz kreveta. Istraživanja ukazuju da izlaganjem fragmentarnom snu, smanjujete vašu memoriju i generalni performans i obavljanje svakodnevnih poslova izazivajući stanje izmorenosti.

OBAVEZNO DORUČKUJTE

Zapravo, podesite vaš alarm deset minuta ranije kako biste doručkovali. Sa Univerziteta u Cardiffu poručuju da činija žitarica, koju pojedete za doručak može da smanji nivo vašeg hormona stresa kortikozola.   

REDUKUJTE STRES

Prema istraživanju, koje je objavila Američka psihološka asocijacija, lakše ćete se izboriti sa stresom, ukoliko u vaš svakodnevni raspored dodate i vežbanje. Treniranje na otvorenom vam takođe može pomoći, pa iskoristite ove lepe jesenje dane i krenite na trčanje ili na fitnes na otvorenom.

Pročitajte i: 10 načina da razbijete stres u kancelariji

PIJTE DOVOLJNO VODE

Univerzitet Tufts otkrio je da će se bez adekvatne hidratacije, vaše telo osećati umorno, a vaše raspoloženje će biti ugroženo, naročito nakon vežbanja. Ako izgubite 2 procenta vode iz vašeg tkiva, vaš energetski nivo opada za 30 procenata. Stoga se potrudite da pijete dovoljno vode tokom dana , kako bi vaše delo bilo dovoljno hidrirano.

NAPRAVITE MALI PREDAH

Predahnuti nekoliko minuta je najbolji način da se izborite sa svojim poslovnim rokovima. Sa Univerziteta u Ilinoisu otkrivaju da će vam  5 minuta predaha  pomoći da ostanete fokusirani na svoje poslovne obaveze.

ĆASKAJTE SA KOLEGAMA

Proćaskajte sa svojim kolegama za produktivniju pauzu. MIT Media Lab otkriva da oni koji popričaju sa svojim kolegama, brže prolaze kroz radni dan i manje proživaljavaju stres. Recite ovo svom šefu sledeći put kada se bude žalio na žamor i buku.

IZBEGAVAJTE ALKOHOL

London Sleep Centre otkriva da ako pijete alkohol pre spavanja, prva faza sna može da bude duboka, ali će na kraju san postati fragmentaran, što će vas ostaviti izmorenim i nenaspavanim sledećeg dana. Umesto alkohola, popijte šolju mleka – kalcijum će vam pomoći da se opustite i bićete spremni kao zapeta puška na jutarnjem poslovnom sastanku. 

Pročitajte i  Kako seks utiče na vaše zdravlje?

straživanja ukazuju da izlaganjem fragmentarnom snu, smanjujete vašu memoriju i generalni performans i obavljanje svakodnevnih poslova izazivajući stanje izmorenosti.

OBAVEZNO DORUČKUJTE

Zapravo, podesite vaš alarm deset minuta ranije kako biste doručkovali. Sa Univerziteta u Cardiffu poručuju da činija žitarica, koju pojedete za doručak može da smanji nivo vašeg hormona stresa kortikozola.   

REDUKUJTE STRES

Prema istraživanju, koje je objavila Američka psihološka asocijacija, lakše ćete se izboriti sa stresom, ukoliko u vaš svakodnevni raspored dodate i vežbanje. Treniranje na otvorenom vam takođe može pomoći, pa iskoristite ove lepe jesenje dane i krenite na trčanje ili na fitnes na otvorenom.

Pročitajte i: 10 načina da razbijete stres u kancelariji

PIJTE DOVOLJNO VODE

Univerzitet Tufts otkrio je da će se bez adekvatne hidratacije, vaše telo osećati umorno, a vaše raspoloženje će biti ugroženo, naročito nakon vežbanja. Ako izgubite 2 procenta vode iz vašeg tkiva, vaš energetski nivo opada za 30 procenata. Stoga se potrudite da pijete dovoljno vode tokom dana , kako bi vaše delo bilo dovoljno hidrirano.

NAPRAVITE MALI PREDAH

Predahnuti nekoliko minuta je najbolji način da se izborite sa svojim poslovnim rokovima. Sa Univerziteta u Ilinoisu otkrivaju da će vam  5 minuta predaha  pomoći da ostanete fokusirani na svoje poslovne obaveze.

ĆASKAJTE SA KOLEGAMA

Proćaskajte sa svojim kolegama za produktivniju pauzu. MIT Media Lab otkriva da oni koji popričaju sa svojim kolegama, brže prolaze kroz radni dan i manje proživaljavaju stres. Recite ovo svom šefu sledeći put kada se bude žalio na žamor i buku.

IZBEGAVAJTE ALKOHOL

London Sleep Centre otkriva da ako pijete alkohol pre spavanja, prva faza sna može da bude duboka, ali će na kraju san postati fragmentaran, što će vas ostaviti izmorenim i nenaspavanim sledećeg dana. Umesto alkohola, popijte šolju mleka – kalcijum će vam pomoći da se opustite i bićete spremni kao zapeta puška na jutarnjem poslovnom sastanku. 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *