Povećajte izdržljivost u svakodnevnom životu - Men`s Health

Povećajte izdržljivost u svakodnevnom životu

CELOVEČERNJI (I NOĆNI) PROVOD U KAFIĆU
Osećate se tromo? Energetski napitak neće biti od pomoći: alkohol neutrališe praktično sve njegove efekte, navodi se u brazilskoj studiji. Osim toga, odmarajte uši kad god možete. Višak decibela može dovesti do toga da pijete više i brže, nego kada je muzika tiša, navodi se u francuskoj studiji.

ČETVOROČASOVNI KONCERT (BEZ SEDENJA)
Ako osećate slabost i čini vam se da ćete se onesvestiti, poboljšajte cirkulaciju u mozgu uz pomoć ovog saveta iz časopisa „Circulation“: dok stojite, ukrstite jednu butinu preko druge, a zatim zategnite mišiće nogu, trbuha i zadnjice tokom najmanje 30 sekundi.

OBILNA SVEČANA VEČERA
Ne preskačite ručak tog dana. „Izgladnjivanje će vas navesti da se kasnije prejedete“, kaže Ed „Kolačić“ Jarvis, šampion u brzom jedenju. Zato, pre svečanosti jedite normalno. Zatim, na samoj večeri, stalno pijte vodu. Unošenje nešto manje od pola litre vode tokom obroka može ubrzati vaš metabolizam za 30%, navodi se u rezultatima jedne male nemačke studije. Pazite koliko pijete: ako uz obrok popijete 400 mililitara vina, verovatno ćete pojesti oko 22% više hrane, nego što biste obično uradili, navodi se u istraživanju objavljenom u časopisu Psychology & Behavior.

NEPREKIDNA OSMOČASOVNA VOŽNJA
Vežbajte mišiće trupa. „Duge vožnje umaraju mišiće koji su odgovorni za održavanje stabilnosti, zbog čega vam se čini da ćete pasti sa sedišta“, kaže šampion formule Indy 500 Sam Hornish Jr. „Što vam je jači trup, manje ćete se zamarati“. Nekoliko nedelja pre puta, počnite sa Russian twist vežbom: lezite na leđa, tako da se gornjim delom oslanjate na švajcarsku loptu, dok su vam kolena savijena, a stopala oslonjena na podlogu. Držeći medicinsku loptu, pružite ruke naviše, a zatim uvrnite trup u stranu, sve dok vam ruke ne budu paralelne sa tlom. Uradite 8 do 10 ponavljanja, a zatim ponovite i u suprotnu stranu.

Pročitajte i  Lagane vežbe za smanjenje bolova u leđima

DUGI RAZGOVORI SA PARTNERKOM
Počnite uz kafu, ili čaj. To deluje raznežujuće, a osim toga, nedavna studija je utvrdila da ljudi ocenjuju druge osobe plemenitijim i pažljivijim, ako drže topli napitak, a sasvim suprotno kada im je u rukama hladno piće. Ženama je potrebna uteha i sigurnost, zato često koristite frazu: „Sećaš li se“. „Podsećanje na zajedničke trenutke će je uveriti da ste ozbiljni i da ste i vi uložili mnogo emocija u vezu“, kaže dr sci. Jeffrey Bernstein, autor knjige „Zašto ne možeš da mi čitaš misli?“

PREDUGE PAUZE IZMEĐU DVA LETA
„Najbolje je da to vreme provedete u nekom od salona na aerodromu, čak iako nemate člansku karticu“, kaže Doug Stallings, urednik turističkog vodiča Fodor’s. Aerodromsko osoblje će tamo verovatno imati više nerava za vas, zato budite strpljivi i ljubazni. Ako odlaganje leta traje duže od dva sata, pozovite svog avioprevoznika. Možda će vam ponuditi mesto u avionu neke druge kompanije, ili će vam dati bolje sedište u svom sledećem avionu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *