Otkrivamo: 3 načina da smršate bez brojanja kalorija i gladovanja - Men`s Health

Otkrivamo: 3 načina da smršate bez brojanja kalorija i gladovanja

Veoma je bitno u da u svoj plan uvrstite navike koje ne deluju da su u direktnoj vezi sa kilogramima, ali će značajno doprineti njihovom nestanku. Ali, dijete i gladovanja nisu sve što treba da preduzmete ako želite da postignete ovaj cilj.

VIŠE SPAVANJA

Da spavanje utiče na smanjivanje težine svakako zvuči nestvarno, ali je istinito.  Bez dovoljno kvalitetnog odmora fitnes i ishrana će dati slabe rezultate.

Brzo mršavljenje bez gladovanja5 načina da sagorite 500 kalorija svaki dan

Studija objavljena kraje 2016. u magazinu European Journal of Clinical Nutritionotkriva da ako spavate manje od pet i po sati noću, utiče da unesete 385 kalorija više tokom narednog dana. Ovo istraživanje je pokazalo da loši spavači imaju tendenciju da jedu više proteina i namirnice bogate praznim kalorijama.

KONCENTRIŠITE SE NA NAVIKE, NE SAMO NA REZULTAT

Postavite sebi jasan cilj, šta želite da postignete, koliko kilograma ili koji obim, a zatim realno razmislite kako i za koje vreme. Znajte da je idealno da gubite od tri do pet kilograma mesečno.

PLAN

A zatim, napravite plan. Pristupite realizaciji, izbacite šećer iz ishrane, jedite protein u svakom obroku, neka vam pola tanjira uvek bude rezervisano za sveže povrće… Ovakvo ponašanje je neophodno za suštinsku promenu. Rezultat neće izostati ako budete dosledni.

Efikasno mršavljenje8 načina da drastično smanjite unos (praznih) kalorija

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Kako seks utiče na vaše zdravlje?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *