Tome služi dremanje - Men`s Health

Tome služi dremanje

Ali neće vam pomoći bilo kakva dremka: uz pomoć našeg vodiča otkrijte koja je prava.

10 MINUTA
Brzo okrepljenje: 10 minuta spavanja smesta odagnava zamor i na ba¬rem 2 i po sata poboljšava funkcionisanje mozga, pokazalo je au¬stralijsko istraživanje. Pet minuta je ništa.

20 MINUTA
Odgođena korist: ud¬vostručenje vremena dremuckanja pobolj¬šaće vam vreme re¬agovanja i rezultate na matematičkim zadaci¬ma. Ali ne odmah: va¬šem mozgu trebaće barem 35 minuta da se razbudi pre nego što krenete da računate.

30 MINUTA
Zdrav san: osećaće¬te se mučno sledećih pet minuta, ali potom ćete biti budniji i men¬talno britkiji sledećih sat i po vremena. Ipak, možda je bolje da odspavate samo 10 minuta pa ćete izbeći mamurnost zbog du¬bljeg sna.

45 – 90 MINUTA
Ne pomaže: tokom spavanjca od 45 minu¬ta utonućete u dubok san, ali manje od 90 minuta nije dovoljno da mozak završi pun krug spavanja. „Često ćete se osećati gore nakon što se probudi¬te nego što ste se ose¬ćali pre leganja“, ka¬že stručnjak za san dr  W. Kristofer Vinter.

90 – 110 MINUTA
Znakovi nevolje: pro¬sečnoj osobi ciklus moždanih talasa u snu traje 90 minuta, što je idealna dužina dugog dremanja. Duže kunjanje možda je znak poremećaja u snu, kaže dr Vinter.

Pročitajte i  Da se smrzneš - ili ne?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *