Mesta koja imaju više bakterija od vaše WC šolje - Men`s Health

Mesta koja imaju više bakterija od vaše WC šolje

Da, bukvalno svuda, a evo i tri mesta u vašem domu za koje ste možda mislili da su bezbedne od ovih bakterija…

VEŠ MAŠINA
Iako su vam bokserice ostale bez tragova, znate na šta mislimo, bakterije mogu i dalje da ostanu na vašem donjem vešu, a o mašini i da ne pričamo. Mikrobiolog sa Arizona Univerziteta dr Čarls Gerba kaže: “Ukoliko napunite mašinu prljavim donjim vešom, prenećete oko 500 miliona bakterija ešerihije koli na bubanj vaše mašine”. Ove bakterije dalje mogu da se presele na vaše drugu garderobu, koja sa sobom opet nosi svoje bakterije.

Ostanite čisti!
Operite prvo bele stvari i koristite izbeljivač na bazi hlora, koji će na neki način sterilisati mašinu, a zatim ubacite svoje bokserice i perite ih sa vrućom vodom. Jednom mesečno pustite da mašina uradi “prazan krug” samo sa izbeljivačem kako bi se rešili bakterija koje su ostale u bubnju.

ČETKICA ZA ZUBE
Da, ovo će da bude gadno… Naučni magazin Microscopy Research and Technique, 2011. godine objavio je istraživanje u kojem se navodi da je polovina nikada ne korišćenih četkica sadržala neki tip bakterija. Stvari postaju još gore kada krenete da ih koristite, s obzirom da naša usta sadrže preko 500 različitih tipova bakterija. Šlag na ovu tortu je činjenica da vaša četkica, ako je ostavite nezaštićenu, može da pokupi i feklane bakterije iz vaše wc-šolje, jer kada pustite vodu one mogu da idu poprilično daleko, čak i do 6 metara.

Ostanite čisti!
Verovali ili ne, četkicu za zube možete povremeno i da operete u mašinu za suđe, koristeći normalan so za suđe ili šta već vaša mašina koristi. Istraživanje američkog časopisa Journal of Dentistry, otkrilo je da na ovaj način možete da istrebite sve bakterije koje se talože na vašoj četkici. Da biste izbegli one leteće bakterije, najbolje bi bilo da vaše četkice držite u ormariću.

Pročitajte i  Tajna efikasnog mršavljenja: 3 načina da smršate bez brojanja kalorija i gladovanja

SUNĐER
“Sudopera je najprljaviji deo u kuhinji”, kaže dr Tiero i dodaje, “a sundjer je najprljavija stvar u sudoperi”. U nedavnom istraživanju, čak trečina testiranih suđera u sebi je sadržalo stafilokoke, što je čak duplo veća brojka od testiranih wc šolja.

Ostanite čisti
Ubacite svoje mokre sunđere u mikrotalasnu i “ozračite” ih na jedan minut. (Ovo nismo testirali, za svaki slučaj snimite ovaj proces, pa ako vam suđer eksplodira, bar ćete imati kul video za Youtube.)

Inicijalizacija u toku...