Šta da radite kada vas uhvati grč tokom plivanja? - Men`s Health

Šta da radite kada vas uhvati grč tokom plivanja?

Kada dobijete grč, dolazi do nastanka nekontrolisanih kontrakcija u mišićima. Do grčeva u mišićima dolazi tokom nenadanog istezanja stopala. Do tog problema često dolazi tokom plivanja, za razliku od ostalih sportova, jer su stopala skoro uvek napolju.

Postoje tri osnovna razloga zbog čega se stvara grč u mišićima:

– nizak nivo elektrolita

– intezivan napor

– neko medicinsko stanje

*10 saveta za plivače*

KAKO DA IZBEGNETE GRČEVE U MIŠIĆIMA?
Grč u mišićima za vreme plivanja je veliki izazov i bitno je da čim osetite grčenje mišića odmah prestanete da radite pokrete koje ste radili u tom momentu. U ovom slučaju bi trebalo da prestanete sa plivanjem, što je nemoguće.

Plivanje je jedan od retkih sportova koji ne dozovoljavaju da prekidate aktivnost, bez obzira na grčeve u mišićima. Zato uradite ovo:

– Održavajte se na površinu vode, istegnite se i masirajte mišić koji vam je u grču;

– Koliko brže možete izađite iz vode;

– Ako vam grč ne prođe za pet minuta, nastavite da masirate to mesto;

– Nemojte opet ići na plivanje dok vam grč u potpunosti ne prođe.

Pročitajte i  Cvekla - doktor za krvnu sliku
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *