Vežbanje vas čini srećnim - Men`s Health

Vežbanje vas čini srećnim

U istraživanju koje je obavljeno na Unvivezitetu u Gentu, što su učesnici sedeli duže i nisu radili ništa to im je raspoloženje naginjalo ka negativnosti. Zašto? Pa jednostavno je tokom perioda odmora, ljudi uglavnom provode vreme analizirajući sebe i svoj život, što je zapravao recept za depresiju, kaže koautor studije Igor Marčeti.

KAKO VEŽBANJE POMAŽE?
Vežbe u teretani ili bilo gde mogu  da odbiju depresiju, tako što balansiraju prenos hormona između endokrinog i nervnog sistema. “Pored toga, istraživanje je pokazalo da redovne fizičke aktivnosti utiču na povećanje nivoa samopouzdanja, samopoštovanja i raspoloženja uopšte, a to su svi zaštitni faktori protiv depresije” kaže Marčeti.

JOŠ DOBRIH VESTI
Vežbanju ne treba mnogo da bi ste osetili njegove blagotvorne efekte. U jednom istraživanju Univerziteta u Teksasu 28% ispitanika koji su vežbali na traci ili biciklu 30 do 45 minuta, tri do četiri puta nedeljno, eliminisali su sve simptome depresije. Kada je druga grupa ispitanika vežbala dva do tri puta nedeljno samo 20 do 30 miinuta, 16% ispitanika je reklo da su simptomi depresije nestali.

Pročitajte i  Pomozite da se statistika promeni

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *