Koristiti ili ne koristiti protein od soje? - Men`s Health

Koristiti ili ne koristiti protein od soje?

Eksperti nutricionizma uvek imaju dilemu oko upotrebljivosti i koristi proteina (belančevina) dobijenih iz soje. Da li oni podstiču rast mišića kao i whey ili ne? Po nekim studijama, suplementi koji sadrže delove soje, su smanjivali nivo testosterona i podizali estrogen. Za razliku od wheya koji je efikasniji i koji podiže nivo testosterona.

Ipak, sojin protein, posebno izolat proteina soje, koji se nalazi u suplementima, je koristan jer se brzo vari i konvertuje u NO, tako da je odličan pre treninga.

Stručnjaci preporučuju kombinaciju 10 g whey proteina + 10 g sojinog izolata protein.

Stručnjaci sa politehničkog univerziteta u Virdžiniji su napravili istraživanje, koje je dokazalo da pored toga, što je sojin izolat bogat argininom, on direktno podstiče proizvodnju NO usled katalizacije enzima.

Upotreba sojinog proteina pre treninga, usled arginina i genisteina, povećava NO nivo i krv brze cirkuliše u mišićima.

Pročitajte i  Sušene pečurke u borbi protiv starenja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *