Oporavak mišića: 5 koraka za brzu i bezbolnu regeneraciju - Men`s Health

Oporavak mišića: 5 koraka za brzu i bezbolnu regeneraciju

Savršene pločice uz 9 ubitačnih vežbi

Nemojte pustiti krv, suze i znoj u teretani praveći početničke greške. Pratite naše savete i imaćete potpuni oporavak sa maksimalnim učinkom.

1. Cimet za bol

Korišćenje cimeta kako bi se ublažio bol datira od pre 2400 godina, kada su ga stari Grci primenjivali za oporavak. Sudeći po skorašnjim istraživanjima, Grci su znali šta rade – cimet je efikasniji za ublažavanje bolova od većine današnjih lekova. Dovoljno je uzeti pola kašičice dva puta dnevno (najbolje uz kafu) kako bi se smanjila upala i ublažila nelagodnost u mišićima.

2. Brazilski čaj

Smanjuje bol i oticanje poput ibuprofena. Trik je u tajmingu, ovaj čaj se koristi kao preventivno sredstvo. Pijte dve do tri šolje dnevno, pre vežbanja, zarad boljeg oporavka.

3. Toplo-hladno

Dovedite mišiće do granice kako biste podstakli brz oporavak. Stavite led na mišić i nakon jednog minuta ga potopite u vruću vodu. Nakon 12 ponavljanja bićete spremni za sledeću vežbu.

4. Laser

Bezbolni oporavak? Da, moliću. Terapija hladnim laserom zasniva se na obnavljanju ćelija. Laser ukljanja azot-monoksid i tako daje šansu kiseoniku da se veže za ćelije mišića, ubrzavajući njihov oporavak.

5. Pijte čaj

Čaj aktivira lučenje insulina, koji smanjuje količinu sečera u krvi. Šolja crnog čaja posle vežbanja smanjiće krvini pritisak za 40%, time omogućivši bolju cirkulaciju i smanjenje otoka.

Pročitajte i  Čelični triceps bez tegova, bučica i sprava
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *