Izbegnite probleme sa erekcijom - Men`s Health

Izbegnite probleme sa erekcijom

Ako je verovati statistici, preko dva miliona muškaraca pati od totalne impotencije, dok je jedan od četiri muškarca iskusio neki oblik erektilne disfunkcije do svoje 40. godine. Umesto da budete depresivni zbog problema sa erekcijom, uzmite stvar u svoje ruke pre nego što sve bude izgubljeno.

Urolog i laparoskopski hirurg savetuje kako da ostanete “čvrsti” u krevetu:

NAPETOST
Ne postoji specifična vežba koju možete raditi u teretani da biste imali jaču erekciju. Ali, stezanje zadnjice naizmenično će stezati i telo penisa, kroz čiju strukturu prolazi krv, čija je količina odgovorna za vašu sposobnost erekcije.

VEŽBANJE
Vežbanje je ključno za zdrave erekcije. Bilo kakve vežbe srednjeg intenziteta izazivaju oslobađanje endorfina, koji pozitivno utiče na raspoloženje. Ovo takođe pojačava vaš seksualni nagon, senzaciju tokom stimulacije i erektilnu reakciju. Skidanje masnih naslaga sa vaše zadnjice će dodatno i povećati nivo vašeg samopouzdanja: pokazalo se da se dužina penisa povećava redukcijom masnih naslaga u okolnim regijama.

ISHRANA
Pun stomak vodi do pospanosti i smanjenja erekcija, pa zato izbegavajte obilne večere pre odlaska u krevet. Dijabetes i povećan holesterol mogu voditi do smetnji sa erekcijom, a sva hrana koja izaziva ova dva zdravstvena stanja treba biti svedena na minimum. Svaki muškarac sa erektilnom disfunkcijom, prolaznom ili neprolaznom, trebalo bi što pre da potraži savet urologa.

Pročitajte i  Da li sanjarite?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *