Rešite se stresa preko interneta - Men`s Health

Rešite se stresa preko interneta

Da li ste nekada imali osećaj kako vreme koje provodite zalepljeni za digitalne uređaje ometa stepen vaše pažnje?

Ne, ne kažemo da Tviter izaziva veću zavisnost od heroina, ali svakako da morate povratiti kontrolu koju su digitalni uređaju umnogome preuzeli.

Zahvaljujući “mislilačkoj” upotrebi kompjutera, možete ponovo pronaći dva prijatelja od kojih ste se otuđili: smirenost i koncentraciju. I to bez isključivanja omiljenih gedžeta – smatra Aleks Peng, autor knjige “Zavisni od ometanja”.

“Koristite uređaje koji će vam pomoći da budete više koncentrisani i da više mislite” – savetuje Peng. Stanite na kraj ometanju i Univerzitet u Kaliforniji tvrdi da ćete vratiti sebi produktivnih 23 minuta svaki dan.

Postignite ovo uz plan od četiri stavke koji će za vaš radni sto vratiti mir i pojačati produktivnost.

USMERITE PAŽNJU
Kada je reč o pisanju eseja ili poslovnih izveštaja, koristite u vašem Wordu “Focus mode”, koji će ekran preplaviti samo dokumentom u kojem pišete i neće dozvoliti da vas ometa prijatelj koji vam piše na četu ili slično.

PUSTITE KLASIČNU MUZIKU
Istraživanja su pokazala da slušanje klasične muzike pojačava stepen pažnje. Počnite da puštate ovu muziku koja ima umirujući efekat, a ne ometa vas u radu.

BLOKIRAJTE INTERNET
Postoje softveri dizajnirani da preduprede ometanje, poput “Freedom”, “LeechBlock” i “StayFocused”. Oni vam onemogućavaju kompulsivno kliktanje na internet pretraživač i teraju vas da se koncentrišete na ono što zaista treba da radite.

POVRATITE FOKUS
Ako vam ništa ne pomaže, razmislite o dugmetu “kill switch”, koje kada se pritisne isključuje mejlove, pozive, tvitove i slično. Možete da postaviti instaliranjem softvera “MyFocus”, koji će ih sve ućutkati a vama pružiti potrebnu koncentraciju.

Pročitajte i  3 trika da poboljšate ljubavnu vezu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *