Oslobodite se bola u kičmi - Men`s Health

Oslobodite se bola u kičmi

U današnje vreme veliki broj ljudi ima problem sa bolovima u kičmi koji se obično vezuju za sate koje sede pred kompjuterom, kao i nedostatak fizičke aktivnosti.

Najbolji način da otkrijete da li su vaši bolovi zaista u vezi sa ozbiljnijim problemima kičme jeste jednostavna vežba koju možete da probate da uradite u svakom trenutku.

U slučaju da niste u mogućnosti da izvedete traženo znači da je vaša kičma oslabljena i da su vam mišići napeti. Ali postoji rešenje…

VEŽBA
Naslonite se leđima na zid. Bitno je da vam uz sam zid budu glava, gornji deo kičme i zadnjica. Ruke postavite kao u počeni položaj za potisak sa ramena. Dakle, laktovi savijeni pod uglom od 90 stepeni, nadlaktice pod uglom od 90 sa telom. Zatim i ruke naslonite na zid. Spuštajte laktove ka rebrima, a zatim ih vratite u početni položaj.

Ako ste uspešno uradili vežbu bez odvajanja od zida, vaša kičma je zdrava i ne morate da binete. Međutim, ako niste u mogućnosti, radite ovu vežbu 12 puta po tri ponavljanja na dan kako biste poboljšali pokretljivost.

Pročitajte i  5 stvari koje NIKAKO ne smete da radite nakon jela

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *