Meditacijom protiv anksioznost - Men`s Health

Meditacijom protiv anksioznost

ISTRAŽIVANjE
Studija koju je uradio Univerzitet „Džons Hopkins“ otkrila je da samo pola sata meditacije na dan može da smanji nivo anksioznosti i depresije za oko 38 procenata, jednako koliko to mogu antidepresivi.

Od napada panike, preko ubrzanog rada srca do lošeg sna, simptomi anksioznosti i depresije opadaju za oko 30 do 38 procenata nakon samo osam nedelja meditacije.

ZAŠTO JE TO TAKO?
Tačno na koji način meditacija utiče na ove probleme nije utvrđeno. Ali kako stručnjaci navode, s obzirom da su i anksioznost i depresija povezani sa stanjem uma, velika šansa je da koncentracija i disciplina koje su neophodne za meditaciju treniraju i mozak da otera negativne emocije i simptome.

Koncentrisanje na disanje, telo, misli i okolinu bez formiranja mišljenja predstavlja efikasan način za borbu protiv anksioznosti i depresije.

Za početak je dovoljno mirno da sednete i probate da se bar na 10 minuta fokusirate na jednu stvar, na primer na to koja nozdrva povlači više vazduha tokom udisaja. Postepeno ćete uspeti da dođete u apsolutnu fazu meditacije i da tako ostanete preporučenih pola sata.

Pročitajte i  6 situacija u kojima je nošenje džinsa neprikladno
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *