7 saveta za zdrav organizam - Men`s Health

7 saveta za zdrav organizam

Da, kvalitet života zavisi od fizičkog zdravlja. A kada govorimo o formiranju zdravih životnih navika, svi znamo da su pravilna ishrana i fizička aktivnost u principu ključne. Ali i pored toga postoji lista sitnih stvari koje i te kako mogu da budu ključne u formiranju zdravog tela.

MEDITACIJA
Kod ove stavke će verovatno svako da se zamisli, ali morate biti svesni činjenice da meditacija zaista može da smiri um, samim tim da održi balans u organizmu. Svakodnevno od 10 do 20 minuta koncentrisanja u turskom sedu biće dovoljno da održi neki mir u glavi i telu. Redukovaćete stres, bolje ćete spavati, snizićete krvni pritisak, poboljšati imunitet i kardiovaskularne funkcije. Ako ne verujete, probajte…

MLAKA VODA SA LIMUNOM
Navike koje steknete u jutarnjim časovima određuju kvalitet čitavog dana. Zato je i bitno početi dan obrokom bogatim vlaknima  i proteinima. Ali pre samog doručka ono što je najbolje da uradite jeste da popijete čašu mlake vode sa ceđenim limunom. Ovakav napitak pored toga što predstavlja odličan način za detoks organizma, podstiče i rad creva. Uz to jeste i odličan buster energije.

ČAJ
Pijte više čaja. Ne samo kada ste bolesni, jednostavno steknitew naviku da dnevno popijete bar jedan. Uz vodu sa limunom, ujutru je najbolje da popijete i šolju zelenog čaja. Zeleni čaj poboljšava pamćenje i kognitivne funkcije. Takođe predstavlja odličan antioksidant, snižava krvni pritisak, eliminiše loš zadah. Poboljšava imunitet i ima ulogu u borbi protiv virusa.

PROBIOTICI
Zdrav digestivni sistem je preduslov za opšte zdravlje organizma. Zato nutricionisti preporučuju uzimanje probiotika, bilo prirodnih bilo u vidu suplemenata, koji će obezbediti normalan rad sistema i uz to poboljšati imuni sistem. Dovođenje u normalu dobrih bakterija u stomaku može čak i da poboljša raspoloženje. Naime, velika količina serotonina proizvodi se upravo tu, tako da zapravo postoji direktna veza između raspoloženja i dešavanja u stomaku.

Pročitajte i  5 ludih razloga za glavobolju

HIGIJENA
Koža je najveći organ, tako da nju zaista treba paziti. Svakodnevno tuširanje, mleko za telo, krema na lice, povremeni pilinzi i hranljive maske. Koliko god sve ovo zvučalo da je namenjeno za žene, apsolutno ne postoji razlika u slučaju muške populacije. Želite zdrav organizam, vodite računa o koži.

VLAKNA
Vlakna su ključni sastojak zdraveishrane. Ovakva ishrana omogućiće vašem organizmu da radi normalno, uz to će pomoći gubitak neželjenih kilograma. Vlakna regulišu digestivni sistem, snižavaju krvni pritisak, smanjuju rizik od dijabetesa i snižavaju loš holesterol.

VIŠE SEKSA
Ne treba niko da vas podseća da treba da imate više seksa, ali nije na odmet da čujete i neke naučno dokazane prednosti ove aktivnosti. Seks čini da izgledate mlađe, smanjuje stres, poboljšava imunitet i kvalitet sna, štiti od raka prostate i poboljšava kardiovaskularni sistem. Neke studije su pokazala da i više seksa znači duži život. Više razloga nije potrebno.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *