Padnite sa stilom - Men`s Health

Padnite sa stilom

Ali, ako uradite to na pravi način, možete sebe poštedeti najgorih posledica, kaže dr Turmon Lokhart, direktor laboratorije za istraživanje motorike sa Univerziteta u Virdžiniji. On je dizajnirao program treninga za padanje koji može pomoći i vama.

RUKE
Kada počnete da padate, podignite ruke gore i napred, kako bi se vaš centar za ravnotežu pomerio napred, što vas može stabilizovati. Ako i dalje padate, brzo spustite ruke sa strane (Ne stavljajte ih iza sebe, jer ćete pasti na zglob i možda ga polomiti). Tako će vaše ruke pasti na zemlju pre vaših kukova i poštedeće vas veće povrede.

MIŠIĆI
Vaši mišići će se prirodno stegnuti. Pustite ih: stegnuti mišići štite ligamente i kosti.

ZADNJICA + JEZGRO
Spustite se pravo na zadnjic, i onda se u jednom laganom pokretu srolajte do kuka (suprotnog od noge kojom ste se okliznuli), kako biste ublažili snagu pada.

GLAVA
Savijte glavu što bliže vašim grudima. Tako ćete centar gravitacije prebaciti napred, što će vam pomoći da povratite ravnotežu (ili zaštitite glavu ako padnete na zemlju).

OČI
Gledajte pravo napred. Ovo vam pruža najbolji pregled toga šta je oko vas i koje okolne predmete da izbegavate.

ZUBI
Stisnite zube kako se ne biste ujeli za jezik.

STVARI KOJE NOSITE
Šta god da je, bacite ga (osim ako nije beba). Zato što se vaši mišići stežu neobično jako i težina bilo čega što držite mogla bi da ih dodatno napregne.

NOGA
Koja noga se okliznula? Druga noga će automatski čučnuti kao bi vam omogućila da povratite ravnotežu. Suprotni lakat takođe treba da bude savijen kako biste sleteli na ruke i koliko – toliko poštedeli svoje kukove.

Pročitajte i  Šta da radite kada vas uhvati grč tokom plivanja?

HODAJTE POLAKO
Ako se nalazite na klizavoj površini, polako pravite kratke korake i ispružite ruke sa strane kao da hodate po gredi. Ovo će pomoći vašoj ravnoteži i držaće vaše ruke blizu onog položaja u kom bi trebalo da budu ako se okliznete.

AKO PADNETE NA NAPRED
Padajte u poziciju sklekova. Izbeći ćete gadnu povredu glave (ili lica), a vaši savijeni laktovi će smanjiti udar na vaše zglobove.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *