5 načina da poboljšate kvalitet sna - Men`s Health

5 načina da poboljšate kvalitet sna

Pružamo vam nekoliko saveta kako da sebi priuštite mirnije noći…

IMAJTE USTALJENE RADNJE

Određene radnje koje ponavljate svako veče pred spavanje koristiće kao singnal organizmu da je vreme za san. Nakon nekog vremena već će sam početi da se opušta prilikom obavljanja tih postupaka.

IZBEGAVAJTE ALKOHOL

Alkohol jeste dobar za relaksaciju u mentalnom smislu, ali srazmerno loše utiče na spavanje. On sprečava organizam da upadne u dubok san, tako da se potrudite da ga ne konzumirate nekoliko sati pred spavanje.

UGASITE SVETLO

Ugasite sve moguće izvore svetlosti u domu. Čak i svetlo sata i telefona može da bude dovoljan razlog da ostanete budni. Vaš mozak proizvodi određene supstance koje reaguju na mrak kao na inicijator sna.

SPAVAJTE U HLADNIJOJ PROSTORIJI

S obzirom da telo nema sposobnost regulacije temperature tokom sna, potrudite se da spavate u hladnijoj prostoriji, to će vam sigurno pružiti duži san. Održavajte temperaturu u spavaćoj sobi ispod 23 stepena, to je idealna temperatura za kvalitetno spavanje.  

ISTEGNITE SE PRE SPAVANJA

Istezanje stimuliše parasintetički nervni sistem, koji je zadužen za odmor. Aktiviranjem ćete podstići opuštanje organizma, na taj način ćete lakše utonuti u san.

Pročitajte i  Za više mišića i jači libido: Tribulus Terrestris

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *