Neželjena dejstva prodaju lek - Men`s Health

Neželjena dejstva prodaju lek

ISTRAŽIVANJE
Naučnici koji su sproveli istraživanje, naime, pokazali su televizijske reklame za lekove (sa i bez upozorenja) učesnicima eskperimenta, koji  neposredno nakon toga nisu pokazali interesovanje za te medikamente. Međutim, nekoliko nedelja kasnije, učesnici koji su imali prilike da vide koje su kontraindikacije leka kupili su ga u većem broju od onih koji su odgledali samo promotivni spot.

ZAKULJUČAK
Istraživači su zaključili da postojanje obaveštenja o nuspojavama povećavaju privlačnost proizvoda jer povećava poverenje.

„Ovakva reklama je daleko uverljivija od one koja jednostavno hvali lek“, rekao je Ziv Karmon, autor studije.

„Vremenom, detalji poput kontraindikacija izblede u sećanju i većina se seća samo poverenja u  proizvođača“, dodao je Karmon.

Proizvođači lekova su u obavezi da naglase moguće kontraindikacije, ali je njih toliko da korisnici smatraju da su sve one povezane. Većina nuspojava je zaista retka, zbog čega je važno razgovarati s lekarom o mogućim rizicima. On će vam pomoći da vidite kako se ove pretnje uklapaju u vaš život (recimo, ako ste pušač, a lek se može negativno odraziti na zdravlje pušača, ili ako se kombinuje s lekovima koje već koristite).

Pročitajte i  Kombinacija 3 sastojka koja će istopiti masne naslage za samo 7 dana!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *