Posle neprospavane noći - Men`s Health

Posle neprospavane noći

Problem je što sutradan nakon neprospavane noći moramo biti kreativni i produktivni, a izgledamo i, još gore, osećamo se kao zombiji. Zato je teško aktivirati se i izvući maksimum iz iscrpljenog tela.
Ipak, pronađen je lek.

IZGLED
Nedavno sprovena studija objavljena na sajtu „Britanskog medicinskog žurnala“ otkrila je da ljudi koji ne spavaju dovoljno nisu naročito privlačni, uz to što nisu ni potpuno zdravi. Dakle, san jeste neophodan za lepotu.
„Reč je o tome da se koža oslobađa toksina tokom noći lučenjem kroz znojne žlezde“, objasnila je Lesli Koridan iz Međunarodnog dermatološkog instituta.
„Ako ne obavi ovu vitalnu funkciju, koža će postati bleda, neelastična i beizrazna“, završila je.
Rešenje.
Ipak, to se može popraviti na jednostavan način – tretiranjem kože pilingom, što će se pozitivno odraziti na mikrocirkulaciju i pomoći koži da lakše dođe do preko potrebniog kiseonika i hranljivih materija.
Takođe, možete na deo lica oko očiju naneti kremu koja je napravljena upravo u tu svrhu. Tako će se koža osvežiti i postati vitalnija.

ENERGIČNOST
Telo je napravljeno da funkcioniše određenim ritmom. Ukoliko se njegove navike poremete, nastaje nered – nivo šećera u krvi, holesterol i puls su pogođeni, a svi neurotransmiteri blokiraju ostale radnje i zanima ih samo jedno:“Gde mogu da prilegnem?“.
Rešenje.
Iako je svaki vid pomeranja nešto što vam se, nakon ne prospavane noći, uopšte ne dopada, poželjno je posvetiti se kardio-vežbama.
„Vežbanje podstiče lučenje adrenalina, što nas čini energičnijima“, istakao je dr Vilijam Koler.
Umijte se hladnom vodom i džogirajte makar pet minuta. Takođe, ako je vedar dan, gledajte u nebo, jer plava boja aktivira fotoreceptore u oku. To dalje izaziva biohemijske reakcije koje smanjuju stvaranje melatonina, hormona zaduženog za potrebu za snom.

Pročitajte i  Da li je nikotin (samo) štetan?

KREATIVNOST
Zbog čega provedemo trećinu života u nesvesnom stanju je jedna od najvećih misterija. Međutim, novija studija objavljena u časopisu „Aktuelni pravci u psihologiji“ otkrila je da mozak i tokom sna radi veoma vredno.
Uz to što organizuje sećanja, mozak ih konfiguriše  i omogućava novu perspektivu. Upravo zato nedostatak sna vodi ka smanjenju inspiracije narednog dana.
Rešenje.
Nažalost, jedini način da podstaknete kreativnost jeste da odmorite. Kofein i kraća dremka mogu biti veoma korisna kombinacija.
Čak i u kancelariji možete, za vreme pauze, sesti u udobnu stolicu, i podesiti alarm da vas probudi za petnaest minuta. Pre toga popijte kafu, a budući da svaki stimulans počinje da deluje nakon dvadeset minuta – velika je verovatnoća da ćete biti uspešni.
To vas neće potpuno razbuditi, ali će vas osposobiti da privedete radni dan kraju.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *