Pet načina da se osećate srećnije - Men`s Health

Pet načina da se osećate srećnije

U ubrzanoj današnjici, nervozni smo, ljuti, često depresivni. Samim tim, osećaj zadovoljstva je sve manji, a postajemo i neprijatno društvo. Ipak, umesto što dozvoljavamo lošem raspoloženju da nas obuzme i utiče na naš život, zašto ne bismo ne samo kontrolisali nervozu već je u potpunosti neutralisali?

Postoje jednostavne radnje koje možete preduzeti kako bi život postao veseliji. Zato ih isprobajte i učinite sutrašnji dan manje stresnim i uspešnijim.

VODA

Pored kreveta ostavite čašu ili flašicu vode i obavezno popijte određenu količinu pre nego što izjutra izađete iz kuće. Studija objavljena u „Žurnalu ishrane“ otkrila je da je negativnost u porastu kod ljudi čiji je nivo hidratacije makar  1% ispod optimalnog, kao i da oni imaju probleme s koncentracijom i jači osećaj umora.

Nakon sna,  prirodno je da telo gubi tečnost, pa bi trebalo nadoknaditi izgubljenu vodu i raspoloženje će se podići i pre nego što se razbudite.

LJUBIMCI
Ljudi koji imaju kućne ljubimce srećniji su od onih koji nisu usvojili  neku životinju, pokazala su istraživanja. Vlasnici pasa ređe pate od depresije i duševnih bolesti koje su s njom povezane, njihov pritisak je u stresnim situacijama niži nego kada je reč o onima koji nemaju pse, a igra s ljubimcima podiže nivo serotonina i dopamina, hormona koji će vas opustiti.

Takođe, i srce ima koristi od životinja – druženje s njima snižava nivo triglicerida i holesterola, koji utiču na srčane probleme. Uz to, utvrđeno je da vlasnici pasa stariji od 65 godina čak 30 procenata manje posećuju lekare.

IZGLED
Ako izgledate dobro, osećate se dobro! Naučno je utvrđeno da promene fizičkog izgleda na bolje pozitivno utiču na stav, ličnost i samopouzdanje.

Dakle, sredite se čak i ako za to nema nekog posebnog razloga. Nećete ni primetiti kako se proces odvija – samo ćete u jednom trenutku shvatiti da se osećate odlično.

Pročitajte i  Jaje: Namirnica koju treba da jedete svaki dan

SLUŠAJTE MUZIKU
Klasična muzika utiče na zdravlje i imuni sistem, smatraju naučnici. Ali ako želite da popravite raspoloženje, slušajte muziku koju volite, iako to nije klasika.

Dr Robert Zatore i dr En Blad dokazali su da je jedan od najboljih okidača za lučenje dopamina .

GRLITE SE
Nećete odati utisak nemuževnog muškarca ako iz čista mira priđete nekome ko vam je drag i zagrlite ga.

„Fizički kontakt s voljenim osobama pomaže oslobađanje oksitocina, pa se nemojte čuditi ako se osetite smireno i povezano s nekim“, smatra psihološkinja dr Helen Fišer.

Efekte oksitocina žene osećaju jače nego muškarci, a kada se on pomeša s estrogenom – vaša draga ženska osoba biće raspoložena za nešto više od grljenja…

Dakle, trk u nečiji zagrljaj!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *