5 voćki koje sadrže najviše proteina - Men`s Health

5 voćki koje sadrže najviše proteina

Nećemo vas kriviti ukoliko ste mišljenja da voće nije dobar izvor proteina. Zbog uvreženih stavova da su namirnice poput piletine, govedine, ribe, jaja i jogurta jedine kvalitetne kada je reč o izgradnji mišića, priča o voću i proteinima je neopravdano pala u zapećak.

VOĆE SA NAJVIŠE PROTEINA

Voće u sebi uglavnom sadrži obilje ugljenih hidrata i malo proteina. U proseku voće obezbeđuje oko 15 grama ukupnih ugljenih hidrata iz prirodnih izvora šećera, poput fruktoze, glukoze i vlakana. Ugljeni hidrati iz voća hrane naš organizam i pomažu u sintezi proteina, što u praksi znači da samo šaka svežeg voća izuzetno doprinosi zdravlju našeg organizma.

Odlične alternative: 16 izvora proteina koji će vam pomoći da sačuvate kilažu

KAJSIJE

Proteini: 1,4 g u 100 g

U pakovanju od 100 grama kajsija se nalazi 1,4 grama proteina. Upravo to kajsije čini sjajnom opcijom za doračak u vidu recimo džema ili kaše, ili popednevnu užinu grickajući ih osušene. U istoj meri, ovo slasno voće sadrži 12 procenata dnevnih potreba vitamina C i 12 procenata vitamina B.

SUVO GROŽĐE

Proteini: 3,4 g u 100 g

U poređenju sa svežim grožđem, ono suvo je dehidrirano i ima tendenciju da bude vlažnije i kompaktnije. Bez imalo masti, suvo voće obezbeđuje do 5 procenata dnevnih potreba kalijuma- koji u slučaju deficita vodi ka zamoru, slabljenu organizma i slabijem radu želuca. Takođe sadrži 3 procenta dnevnih potreba gvožđa. Suvo grožđe je zbog svojih karakteristika idealno kao odličan prirodni zaslađivač.

Snaga prirode: 6 vrsta povrća sa najviše proteina

JACKFRUIT

Proteini: 1,8 g u 100 g

Postoji dobar razlog zašto hipsteri širom sveta ovu neobičnu voćku, rođaku dinje smatraju legitimnom zamenom za meso. Jackfruit u sebi ima velike količine vitamina B6- nutrijenta koji je zadužen za metabolizam proteina. Kada se isprži, ova voćka ima ukus sličan čokoladi.

Pročitajte i  Slanina i kobasica - najbolja kombinacija

AVOKADO

Proteini: 2 g u 100 g

Da li je avokado voće ili povrće? Zaista nije važno, zar ne? U sebi sadrži zdrave masti, idealne za sve obroke, a pored proteina tu su i velike količine folata, bakra, magnezijuma, gvožđa i cinka. Kakva moć prirode!

Otkrijte i Tajno gorivo za vaše telo

GUAVA

Proteini: 2,6 g u 100 g

Guava je tropsko voće koje je najbolje izblendati i napraviti od njega smoothie. Možete ga jesti i kao deo salate u kombinaciji sa jogurtom. U 100 grama sadrži svega 68 kalorija, a ispunjeno je sa obiljem vlakana i antioksidanasa.

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *