Treniraj mozak, stanji stomak - Men`s Health

Treniraj mozak, stanji stomak

1 GRICKALICE

Korak 1 Smanjite

Zaboravite na velike kese i kupujte male, od 50 g, savetuje dr Skot Ajzaks, autor Beat Overeating Now! Mala kesa sadrži oko 200 kalorija.

Korak 2 Zamenite

Čips od kelja sadrži podjednak broj kalorija kao i onaj ljuti ili sa sirom ili onaj s ukusom pice. Ali razlika je u tome što sadrži i 4 g vlakana.

Korak 3 Promenite

Šargarepa, celer i rotkvice takođe su hrskavi, a skoro da ne sadrže kalorije. Ako vam je potrebno, možete ih i malo posoliti.

2 GAZIRANO

Korak 1 Redukujte

Počnite smanjivanjem uobičajene količine, recimo, ako pijete dva gazirana pića dnevno, pređite na jedno. Tako ćete postupno sma-njiti želju za njima.

Korak 2 Zamenite

Zaslađivači u dijetalnim gaziranim pićima jačaju vašu potrebu za šećerom, smatra dijetetičarka Kristin Krikpetrik. Pijte mineralnu vodu ili tonik.

Korak 3 Dodajte

U mineralnu vodu dodajte malo soka od limuna, limete ili grejpa za dozu vitamina C, savetuje Valeri Goldstejn, koautorka The Stubborn Fat Fix.

3 CIRKA

Korak 1 Ograničite

Najpre procenite koliko alkohola pijete. Potom ciljajte na umerenu količinu: najviše dva pića na dan.

Korak 2 Ne u bar

Tipična pivska čaša u baru ima pola , a limenka piva 3,5 dl. Alkohol pijte samo
kod kuće da biste mogli da kontro-lišete unos kalorija.

Korak 3 Čuvajte se

Smanjite cirkanje radnim danima i pijte najviše po 2 pića za vikend. Tako će vam alkohol postati poslastica. Izbacite ga ako će vas to usrećiti.

4 KAFA

Korak 1 Bez sirupa

Izbegavajte dodatke koji mogu da stoje na sobnoj temperaturi: puni su šećera i kalorija.

Korak 2 Punoća

Punomasno mleko jeste kaloričnije od obranog, ali će vam ta masnoća otkloniti žudnju za obogaćenom kafom, kaže Goldstejn.

Korak 3 Skroz crno

Prebacite se na čistu kafu – naučićete da je volite (ako želite, dodajte malo cimeta ili muskatnog oraščića). Ili pijte čaj – zeleni, crni, ulong…

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *