Zdravi nokti uz pomoć vitamina - Men`s Health

Zdravi nokti uz pomoć vitamina

Snažni lepi nokti se stvaraju spolja i iznutra. Spolja ćete negovati nokte kupkama, uljima i raznim preparatima za jačanje, ali za lečenje noktiju iznutra je važno da unesete u telo esencijalne vitamine i minerale. Možete ih koristiti pojedinačno ili kao multivitaminski kompleks, koji je posebno dizajniran da ojača nokte i kosu.

Uzgred, kada ste uključili u ishranu ove vitamine za nokte, dobijate bonus u obliku poboljšanja izgleda uopšte.

Krhki nokti – znaci nedostatka vitamina C i D, kao i biotina.

Tanki nokti – nedostatak vitamina B, kao i cinka, gvožđa, joda.

Bele fleke po noktima – nedostatak cinka, gvožđa, folne kiseline.

Bele trake na nokatnoj ploči – nedostatak gvožđa.

Ljubičasti nokti razlog za brigu ili ne?

Većina minerala i vitamina za nokte mogu se dobiti iz dobre, uravnotežene ishrane. Ali, nekada promene u ishrani nisu dovoljne, naročito ako držite dijetu ili patite od alergija na hranu. U ovom slučaju, par puta godišnje, noktima je potrebna hitna pomoć u vidu vitaminskih kompleksa i dodataka hrani.

Dakle, kakav vitamin je potreban za nokte? Vodite računa da u svom meniju postoje ove korisne supstance:

VITAMINI A I E

Ovo su stvarni vitamini lepote, zahvaljujući kojima je moguće zadržati mladost duže. Oni se najbolje apsorbuju u paru – međusobno, tako da je savršena kombinacija za vaš meni rendana šargarepa sa biljnim uljem, masna riba, pasulj i zelena salata. Za desert pojedite orahe sa voćem ili tost od celog zrna pšenice sa biljnim uljem.

KALCIJUM

Kalcijum ćete naći u mlečnim proizvodima, raznim vrstama kupusa, morskim plodovima i ribama ali i u jajima, spanaću i brokoliju.

VITAMIN D

Dodajte u meni ribu, jogurt i sir kako biste obezbedili ovaj vitamin koji je neophodan za zdrave nokte.

Pročitajte i  5 saveta za lep početak dana

Pročitajte i 6 najboljih suplemenata za muško zdravlje

JOD

Morski plodovi, alge, ribe, spanać i zelena salata – ishrana za zdravlje i lepotu, koja će omogućiti da dobijete dovoljnu količinu joda!

MAGNEZIJUM

Da biste dobili dovoljno ovog mikroelementa, jedite žitarice, kupine i banane.

CINK

Možete ga dobiti iz različitih vrsta pasulja i žitarica, kao i zelenila i morskih plodova.

Saznajte i Život bez bakterija i virusa

VITAMIN C

Jedite citruse i povrće koje će vam pomoći da održite dovoljno vitamina C u telu.

GVOŽĐE

Meso, živina, tuna, kao i bobice i mahunarke su izvori ove supstance.

Izvor: ženski magazin

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *