Za brži oporavak mišića - Men`s Health

Za brži oporavak mišića

Zbog toga vam dajemo nekoliko jednostavnih saveta kako da ubrzate oporavak vaših mišića

DODAJTE CIMET
U vašu kafu dva puta dnevno dodajte pola kašićice cimeta, kako bi ste smanjili zapaljenje mišića. Nemojte samo da preterate, ukoliko ne pijete kafu, iskombinujte sa nekim jogurtom…

VRUĆE PA HLADNO
Naravno da vas ovo nervira kada se neka devojka ponaša prema vama na ovaj način, ali za mišiće ovaj tretman je itekako zahvalan. Mišićne grupe koje ste trenirali vodite od jedne do druge granice. Pritisnite kesu sa ledom uz mišić koji vas “ubija” od bola na jedan minut, a zatim pustite toplu vodu, takođe na jedan minut. Ponovite ovaj proces ukupno 12 puta, dakle šest puta hladite, šest puta grejte i bićete spremni za vaš sledeći trening.

IZBEGAVAJTE SAUNU
Jeste, sauna opušta i toga smo svesni, ali ukoliko odete u saunu odmah nakon treninga sa tegovima, možete onesposobiti vaše performanse u narednih nekoliko dana.

ČAJ
Sadržaj vaše šolje čaja može da pokrene lučenje insulina, koji spušta nivo šećere u crvenim krvnim zrncima. Popijte šolju crnog čaja nakon treninga, kako biste smanjili krvni pritisak za više od 40% i time smanjili šanse za bolove u mišićima.

Pročitajte i  Pobedite alergiju
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *