Bez krize do više energije - Men`s Health

Bez krize do više energije

VLAKNA ZA SNAGU

Čak i kada vam najviše treba šećer, uzmite neku namirnicu bogatu vlaknima, jer će vam ona na bolji i zdraviji način podići nivo energije od prostih šećera. Pojedite jabuku ili grožđe, a i zeleno povrće sa lagano vari, pa vam insulin neće naglo skočiti u krvi.

Pogledajte i Superhrana za današnjeg ratnika

SUNCE PROTIV POSPANOSTI

Obično negde između 14h i 16h telo prestane da sluša biološki sat koji vas drži budnim do uveče i dolazi do pospanosti zbog koje ne možete da radite. Učinite svom telu uslugu i izađite na sunce ili podignite roletne i pustite svetlo u kancelariji. Isloženost tela ultraljubičastim zracima pomoći će vam da ostanete budni.

MUZIKA ZA ENERGIJU

Slušajte žustru i omiljenu muziku jer će vam to vratiti energiju, a prisećanje melodije iz mladosti ili perioda koji ste voleli delovaće podsticajno.

Saznajte i Rešite se umora, pada imuniteta i bola u leđima uz pomoć OVOG vitamina

HIDRATACIJA I DOVOLJNO GVOŽĐA

Čak i minimalna dehidratacija crpi velike količine energije iz organizma jer smanjuje gustinu krvi, usporava protok kiseonika i čini srce manje efikasnim. Manjak gvožđa u organizmu učiniće da se osećate teško, slabo i razdraženo. Običnim namirnicama kao što su zelena salata, jaja i orašasti plodovi možete povećati nivo gvožđa u organizmu, a samim tim i energiju.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

Pročitajte i  Znakovi koji ukazuju na nedostatak proteina
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *