Ništa bez dobre dremke - Men`s Health

Ništa bez dobre dremke

Ali neće vam pomoći bilo kakva dremka: uz pomoć našeg vodiča otkrijte koja je prava.

10 MINUTA

Brzo okrepljenje: 10 minuta spavanja smesta odagnava zamor i na barem 2 i po sata poboljšava funkcionisanje mozga, pokazalo je australijsko istraživanje. Pet minuta je ništa.

Otkrijte i 8 saveta za svakodnevnu dremku

20 MINUTA

Odgođena korist: udvostručenje vremena dremuckanja poboljšaće vam vreme reagovanja i rezultate na matematičkim zadacima. Ali ne odmah: vašem mozgu trebaće barem 35 minuta da se razbudi pre nego što krenete da računate.

30 MINUTA

Zdrav san: osećaćete se mučno sledećih pet minuta, ali potom ćete biti budniji i mentalno britkiji sledećih sat i po vremena. Ipak, možda je bolje da odspavate samo 10 minuta pa ćete izbeći mamurnost zbog dubljeg sna.

Saznajte i 7 saveta da pobedite nesanicu bez panike

45 – 90 MINUTA

Ne pomaže: tokom spavanjca od 45 minuta utonućete u dubok san, ali manje od 90 minuta nije dovoljno da mozak završi pun krug spavanja. „Često ćete se osećati gore nakon što se probudite nego što ste se ose¬ćali pre leganja“, kaže stručnjak za san dr W. Kristofer Vinter.

90 – 110 MINUTA

Znakovi nevolje: prosečnoj osobi ciklus moždanih talasa u snu traje 90 minuta, što je idealna dužina dugog dremanja. Duže kunjanje možda je znak poremećaja u snu, kaže dr Vinter.

Pročitajte i UZMITE PREDAH

Pročitajte i  Kakav tip treninga će vam pomoći da brže zaspite?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *