Rešite se ljubavnih drški - Men`s Health

Rešite se ljubavnih drški

ZELENIŠI ZA DORUČAK

Jedite zeleno povrće za doručak, jer ono sadrže fitohemikaliju IC3 koja će povećati proizvodnju testosterona, koji ubrzava sagorevanje masti pre vašeg jutarnjeg treninga.

Ovo je idealna vežba za sagorevanje sala sa strane

ISKLJUČITE TELEVIZOR

Univerzitet u Masačusecu otkriva da buka televizora dok večerate šalje pogrešnu poruku vašem stomaku i tera vas da unesete 300 kalorija više u svoj organizam.

IZABERITE SVOJ TEG

Istraživanje je pokazalo da ljudi koji ne dižu tegove gube čak 25 procenata mišićne mase, a vi želite da skinete ljubavne jastučiče, a ne i mišiće.

Izaberite svoj teg i pravi trening sa tegovima.

Pročitajte i 4 saveta za trening sa tegovima

SLIČAN SE SLIČNOM RADUJE

Pojedinci sa sličnim nivoima telesne masti formiraju grupe i društvene snage koje vode do gojaznosti. Ne morate da budete pustinjak, ali se udružite sa ljudima koji imaju slične ciljeve u fitnesu.

BICIKL JE VAŠ NAJBOLJI PRIJATELJ

Studija, koja je objavljena u Journal of Psysiology pokazala je da vožnja bicikle najmanje 32 km nedeljno dovodi do sedmoprocentnog pada visceralnih masnoća i ukupnog pada naslaga oko struka za 7 procenata nakon osam meseci redovnog biciklizma.

Otkrijte 8 razloga da češće vozite bicikl

PRESTANITE DA PUŠITE

Ako pušite, imate veći rizik da uvećate naslage oko stomaka, tvrde japanski naučnici.

KRATKE PAUZE

Za svakih 45 minuta provedenih ispred TV-a, provedite 15 minuta u šetnji. Ovaj trik će vam pomoći da sagorite dodatnih 350 kalorija dnevno

Saznajte i 7 trikova uz pomoć kojih ćete lakše da ostavite pušenje

IDITE ČEŠĆE U KAFIĆE

Nemojte pogrešno da nas shvatite, pivski stomak nije tako nazvan bez razloga. Alkohol jeste jedan od najgorih saveznika “ljubavnih jastučića”, jer usporava metabolizam i dodaje prazne kalorjie.

Pročitajte i  Urnebesni GIF-ovi koji pokazuju šta radite pogrešno u teretani!

Međutim, nisu sve kalorije iz pića iste. Naime, studije iz Journal of Nutrition otkrila je da muškarci koji piju retko, ali mnogo, više skladište masne naslage oko struka nego oni koji piju češće, a manje.

GRICKAJTE KRASTAVCE

Oni imaju svega 5 kalorija po komadu, a sirćetna kiselina koju sadrže ubrzava sagorevanje masti.

Saznajte Zašto bi trebalo da jedete krastavac?

OGLEDALCE, OGLEDALCE

Količina hrane koju unosite opada za trećinu ukoliko sedite ispred ogledala dok jedete. Ovo je posebno efikasno u zaustavljanju prejedenja visoko kaloričnim namirnicama, koje su najveći krivci za vaše držače na struku.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *