Stvorena najveća medijska kuća na zapadnom Balkanu - Men`s Health

Stvorena najveća medijska kuća na zapadnom Balkanu

U svečanoj atmosferi i pred velikim brojem zvanica iz sveta politike, privrede i biznisa, kompanije Kurir Info i Adria Media Serbia potpisale su danas u hotelu Hyatt ugovor prema kome Kurir Info postaje vlasnik kompanije Adria Media Serbia.  Ugovor su potpisali Aleksandar Rodić, generalni direktor kompanije Kurir Info i Alexander Teutsch, generalni direktor kompanije Adria Media Serbia. Ovaj događaj, veoma značajan za medijsko nebo Balkana, podržali su predsednik Vlade Srbije, Ivica Dačić i ambasador Nemačke u Beogradu, Heinz Wilhelm. Činom akvizicije stvorena je vodeća regionalna izdavačka kompanija, koja je lider u segmentima dnevnih novina, magazina i digitala. Kompanija Kurir info trenutno objavljuje 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, među kojima su dnevne novine Kurir, magazini National Geographic, Elle, Cosmopolitan, Men’s Health, Stil Book, Story, Lisa, Sensa i mnogi drugi.

Povodom akvizicije, generalni direktor kompanije Kurir Info, Aleksandar Rodić izjavio je: „Poštovani prijatelji imam čast i zadovoljstvo da vas pozdravim i da vam se zahvalim što ste nam ukazali čast  vašim dolaskom na obeležavanje našeg velikog događaja. Današnji događaj doživljavam kao značajni poslovni poduhvat i kao dokaz naše istrajnosti. Ovim smo okončali još jednu fazu razvoja naše kompanije, ispunili naše planove i zaokružili kompaniju u jednu potpuno novu i savremenu celinu. Kupovinom kompanije Adria Media Serbia ulazimo u novi segment tržišta kao lider. Zahvalni smo svima vama koji ste doprineli da ovaj poslovni poduhvat uspe i bude još uspešniji u budućnosti. Generalni direktor Adria Media Serbia, Аlexander Teutsch, izjavio je „Velika nam je čast i zadovoljstvo da smo u Aleksandru Rodiću i njegovoj firmi KURIR-INFO našli snažnog lokalnog partnera sa velikom ekspertizom i perspektivom. Dosadašnji vlasnici GRUNER+JAHR, SANOMA i STYRIA šalju danas čestitke i iskrene želje za uspehom celom timu firme Kurir-Info. Istovremeno u ime svih njih i svoje lično ime zahvaljujem kolegama iz Adrie Medie Serbia na dosadašnjem angažmanu i profesionalnoj saradnji, i  želim im mnogo uspeha u radu kod novog vlasnika.“

Premijer Srbije Ivica Dačić bio je posebno ponosan na stvaranje novog medijskog lidera u srpskom vlasništvu i čestitao je kompaniji Kurir info i Adria Media na ovom poslovnom  potezu uz želju da u budućnosti bude više dobrih vesti koje će puniti naslovnice izdanja kompanije Kurir Info.

Pročitajte i  Novi Sad: Veče uoči početka EXITA

Za kompaniju Kurir Info, akvizicija predstavlja još jedan korak do ispunjenja važnog dugoročnog strateškog cilja, izgradnje liderske pozicije u medijskom biznisu na teritoriji Zapadnog Balkana. Dosadašnji vlasnici, renomirane svetske kompanije Sanoma, Styria media i Gruner + Jahr, u jakoj konkurenciji  su se odlučile za ponudu Kurir Info i garantovani kvalitet u daljem razvoju izdanja.

Strategija kompanije Kurir info je bazirana na zadovoljavanju svih potreba za informacijama naših kupaca i korisnika, kroz ponudu sadržaja koje će pratiti razvoj pojedinca i pružiti mu pravi sadržaj u svakoj fazi njegovog životnog ciklusa. Snažan poslovni model kompanije će biti strukturno i funkcionalno kompatibilan sa ciljevima kompanije, uklopljen u spoljnu sredinu svakog tržišta u kome kompanija ima poslovne operacije.  

Kurir info sada ima 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, 3.500.000 prodatih novina na mesečnom nivou, dok je prosečna dnevna prodaja novina 115.000. Prosečna mesečna prodaja magazina iznosi 220.000, sa preko 1.100.000 čitalaca magazina mesečno.




imelightPlayerUtil.initEmbed('limelight_player_901864'); //

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *