Vesti

    Adria Media Group traži: Digital advertising menagera i Social media menagera

    0 13.08.2018.

    U našem sastavu su prestižni magazinski brendovi ELLE, Cosmopolitan, Men’s Health, National Geographic, Sensa i Lepa & Srećna. Kreativne inovacije ovih brendova razvijamo i na digitalnim platformama i zato želimo pojačanje na mestu

     

    DIGITAL ADVERTISING MANAGER

    Opis posla:

    • Prodaja širokog spektra oglasnog prostora na internetu (sajtovi, društvene mreže, kreativne web kampanje)

    • Kreiranje specifičnih ponuda za prisustvo klijenata na webu, uz razumevanje realnih potreba klijenata i procenu ciljeva kampanja

    • Učestvovanje u kreiranju i implementaciji prodajnih strategija

    • Redovni kontakt sa klijentima

    • Rad na sticanju novih kliijenata, izgradnja i održavanje jakih poslovnih odnosa

    • Saradnja sa redakcijama, marketing timovima i kontinuirano učestvovanje u razvoju sajtova

    Očekivane kompetencije:

    • Visoko obrazovanje je poželjno, a iskustvo od minimum dve godine u medijima i prodaji obavezno

    • Posedovanje kontakt liste klijenata u nekom od tržišnih segmenata

    • Poseduje proaktivan pristup korišćenju društvenih mreža

    • Odlično poznavanje i korišćenje MS Office paketa

    • Dobro razumevanje digital terminologije

    • Visok nivo poznavanja tržišta digitalnih medija

    • Aktivno korišćenje engleskog jezika

    Lični profil:

    • Timski igrač, osoba proaktivnog pristupa poslu

    • Pragmatičan i inicijator, u stalnoj potrazi za izazovom

    • Osoba spremna na preuzimanje odgovornosti i finalizaciju dogovorenih poslova

    • Fleksibilan, vredan, dobro uklopiv u dinamičnu i zahtevnu radnu sredinu

    Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u najuži izbor.

    SOCIAL MEDIA MANAGER

    Opis posla:

    • Kreira strategiju društvenih medija u skladu sa identitetom i ciljevima brendova kompanije

    • Definiše strategije sticanja novih pratilaca i ojačavanja mreže postojećih, uz prepoznatljive načine komunikacije odgovarajuće za svaku društvenu mrežu

    • U saradnji sa sektorima marketinga, PR i prodaje postavlja ciljeve i prati njihovu realizaciju, uspostavlja kanale promocije, prodaje, stvarajući konkurentsku prednost

    • Sarađuje sa redakcijama, marketing timovima i web dizajn-om i kontinuirano učestvuje u razvoju web portala

    • Prati nove trendove i novosti u kompaniji i okruženju i implementira ih u svoje poslovne strategije

    Očekivane kompetencije:

    • Fakultetsko obrazovanje iz oblasti marketinga, PR ili srodnih oblasti

    • Iskustvo u radu na web portalima (društvene mreže, blogovi)

    • Iskustvo u prodaji i radu sa ljudima, advertajzingu i marketingu

    • Odlično poznavanje i korišćenje MS Office paketa, Photoshop-a, Tekst editora, HTML-a

    • Aktivno korišćenje engleskog jezika

    • Odlične pisane i verbalne veštine komunikacije

    Lični profil:

    • Timski igrač sa izraženom sposobnošću saradnje sa različitim profilima i uspostavljanja kontakata i ojačavanja postojeće mreže

    • Osoba proaktivnog pristupa poslu uvek spremna na analizu i istraživanje (up-to-date)

    • Posvećen, diskretan, prilagodljiv dinamičnom okruženju, samostalan u izvršenju

    • Osoba koja poseduje veštinu pisanja, odgovarajuću formatu mreže i interesnoj grupi na istoj

    • Pragmatičan i inicijator, u stalnoj potrazi za izazovom u skladu sa trendovima poslovanja i okruženja

    • Prati estetske standarde brendova Adria Media Magazina i poseduje izražene organizacione veštine

    Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u najuži izbor.

    Oceni

    0%

    PERFECT

    0%

    SHAKA

    0%

    THUMBS UP

    0%

    PEACE

    0%

    STOP

    0%

    LOSER

    0%

    Thumbs Down
    Inicijalizacija u toku...