Najčešći problemi sa pametnim telefonima - Men`s Health

Najčešći problemi sa pametnim telefonima

Da biste izbegli, ili uspešno otklonili, najčešće probleme kod pametnih telefona, slede 6 stavki koje će vam u tome pomoći.

PROBLEM SA BATERIJOM

Nepravilan rad baterije je problem koji se najčešće javlja kod iPhone i Android telefona. Postoji nekoliko faktora koji utiču na nepravilan rad baterije, a koji pre svega manifestuju u brzom trošenju i sporom punjenju baterije.

Rešenje: loša baterija kod pametnih telefona je u stvari jedan od problema koje je najlakše rešiti. Prva stvar koju treba da uradite je da zaustavite „system-hogging“ aplikacije. To su sve one aplikacije koje vam troše veći deo baterije. Takođe, bilo bi poželjno preduzeti nekoliko osnovnih koraka kako bi se rešio problem sa baterijom. Ako vam sledeći koraci ne pomognu u rešavanju problema sa baterijom, verovatno je u pitanju neki složeniji kvar, poput fizičkog oštećenja baterije koje može da bude prilično opasno. Zato je važno je da budete svesni činjenice da ako nemate dovoljno znanja, a pokušavate da sami rešite ovakav problem sa baterijom, možete samo pogoršati stvari. U takvim slučajevima, najbolje je da odnesete vaš telefon na servis profesionalcima.

Pogledajte i Pronađite svoj izgubljeni telefon

TELEFON RADI USPORENO

Ovo je još jedan čest problem koji se javlja u radu pametnih telefona. U najvećem broju slučajeva nastaje kada vam rade aplikacije koje ne koristite, instaliranjem nepotrebnih aplikacija koje opterećuju RAM vašeg uređaja i čuvanjem brojnih fajlova na telefonu koji pune njegovu internu memoriju.

Rešenje: zatvorite aplikacije koje ne koristite (ali koje zaista ne koristite, dakle ne otvorite ih ni jednom u mesec dana), deinstalirajte i onemogućite rad nepotrebnih aplikacija, oslobodite memoriju vašeg uređaja i očistite keširane podatke (ukoliko nikada do sada niste). Ako problem još uvek nije rešen, preuzmite neku aplikaciju za dijagnostiku, kao što su Phone Doctor Plus ili Z-Device Test, koja će vam pomoći da locirate problem. Takođe možete izvršiti resetovanje na fabrička podešavanja kako biste očistili vaš uređaj, vraćajući softverska podešavanja na telefonu na onakva kakva su bila kada ste ga prvi put koristili.

PAD SISTEMA TELEFONA ILI APLIKACIJE

Za korisnike ovakav problem može da bude zaista frustrirajući. Niko ne voli da vidi poruku „Aplikacija je prinudno zaustavljena“, ili boot animaciju sistema koja se „vrti“ u nedogled (bootloop). Kao i kod usporenog rada, i ovde uzrok mogu da budu brojne otvorene aplikacije u isto vreme, premalo memorije na telefonu, ali i virusi kojima su zaražene aplikacije.

Rešenje: ako vaša aplikacija padne, možete obrisati podatke aplikacije iz „App Info“ ili „App Manager“ (u zavisnosti od toga koji uređaj koristite). Takođe, izbegavajte da otvarate previše zahtevnih aplikacija u isto vreme. Uvek instalirajte aplikacije samo iz Play prodavnice, ili sa proverenih sajtova. Što se tiče pada sistema na telefonu, možete probati da rešite problem tako što ćete restartovati telefon, ili da na kratko uklonite bateriju, pa je vratite i ponovo pokrenete sistem. Treća opcija je da vratite vaš uređaj na fabrička podešavanja.

Saznajte i Kako se pravilno puni baterija na pametnom telefonu?

BLUETOOTH PROBLEMI

Većina Bluetooth problema vezana je za uparivanje i smetnje u radio talasima. Ovi problemi se ponekad mogu pojaviti zbog postojećih keširanih podataka u „Bluetooth share“ aplikaciji ili zbog mešanja talasa sa radio talasima iz drugih izvora, kao što su mikrotalasne pećnice, bežični zvučnici, eksterni monitori i LCD ekrani, DSS (Direct Satellite Service), izvori električnih talasa poput audio linija ili stanica, kao i bežični telefoni sa ruterima frekvencije 2.4 GHz i 5GHz.

Pročitajte i  Izabran je najbolji automobil za 2014. godinu!

Rešenje: ako primetite da nešto ne funkcioniše kako treba, možete pokušati da isključite pa ponovo uključite Bluetooth opciju. Ukoliko Bluetooth još uvek ne radi, idite na Settings > Apps > Systems Apps > Select Bluetooth Share > Clear Cache. Ovi koraci se razlikuju u zavisnosti od modela uređaja koji koristite, ali bez obzira na model, Bluetooth share je svakako smeštena u vašem telefonu kao sistemska aplikacija. Kod problema vezanih za radio talase, ili isključite izvore tih radio talasa ili pomerite vaš pametni telefon od njih. Kod problema vezanih za uparivanje uređaja, trebalo bi da se uverite da je opcija za prepoznavanje drugog uređaja na vašem pametnom telefonu uključena, da sklonite vaš uređaj od drugih izvora radio talasa ili isključite uređaje koji ometaju, kao i da se uverite da su uređaji koje pokušavate da uparite dovoljno blizu jedan drugom. Ako sve ovo ne pomogne, možete pokušati da isključite i ponovo uključite vaš telefon i ograničite podatke koji se dele između uređaja, pre nego što ponovo isprobate.

Da vam telefon ne služi samo za selfi: 10 trikova koji će vam olakšati život

OŠTEĆENJE EKRANA ILI POTAPANJA TELEFONA U VODU

Svi znamo da voda i elektronika nisu dobar spoj, ali se na žalost dešavaju nezgode u kojima se uređaji slučajno mogu nakvasiti vodom ili može doći do slučajnog pada na pod.

Rešenje: da biste izbegli ovakva fizička oštećenja telefona, čvrsta vodootporna futrola za mobilni telefon i kvaliltetna zaštita ekrana (folija ili staklo, ali bolje folija) mogu pružiti adekvatnu zaštitu vašem telefonu. Iako ove zaštite predstavljaju dodatno (veoma malo) ulaganje, vredi izdvojiti za njih, zato što su veoma efikasne u sprečavanju oštećenje ekrana i prodiranja vode u unutrašnjost telefona.

NEKOMPATIBILNA MIKRO SD KARTICA

Na tržištu postoji mnogo brendova i nekoliko tipova Mikro SD kartica. Međutim, nisu sve napravljene da se uklope u bilo koji telefon. Važno je znati koji tačno tip mikro SD kartice odgovara vašem modelu telefona kako biste kupili odgovarajuću karticu. Ako izaberete pogrešnu karticu, ne postoji puno toga što biste mogli učiniti.

Budućnost inovacija: Bil Gejts otkrio 6 stvari koje će promeniti svet

Rešenje: dva najčešća tipa mikro SD kartica za pametne telefopne su SDHC i SDXC kartice. Pored formata mikro SD kartice, potrebno je da identifikujete klasu brzine za svaku od njih. Za većinu pametnih telefona postoje tri klase:

1) Class 10,

2) UHS-1 Class 1,

3) UHS-1 Class 3.

Tip mikro SD kartice (SDHC ili SDXC) i kapacitet (GB ili TB) su označeni na samoj kartici. Prilikom kupovine mikro SD kartice važno je uzeti u obzir sve faktore kako biste bili sigurni da je ona koju kupite kompatibilna sa vašim pametnim telefonom. Najbolji način da odaberete odgovarajući tip memorijske kartice jeste da ponesete telefon sa sobom kada pođete u kupovinu.

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Izvor: saznaj novo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *