Za uspešnu 2016: 5 stvari koje će vam promeniti život iz korena - Men`s Health

Za uspešnu 2016: 5 stvari koje će vam promeniti život iz korena

Nedavna studija magazina American Journal of Public Health otkrila je da ljudi radije koriste strategije za postizanje ciljeva koje su minimalnog karaktera, umesto ozbiljnih promena i rutina.

Pogledajte nekoliko jednostavnih rutina koje će vam pomoći da unesete red u svoj život.

1. 6.30

USTAJANJE UZ RAZGIBAVANJE

Radeći na fleksibilnosti posle buđenja popravićete vitkost kičme i mišića koju se zgrčeni zbog prethodnog napornog dana. Popravićete i protok krvi u telu, samo budite oprezni i nemojte da pravite nagle pokrete posle buđenja.

10 sekundi ove vežbe može da vam produži život

Probajte sa uvrtanjem torza koji će istegnuti vašu kičmu i aktivirati mišiće nogu. Noge blago savijene u kolenima prebacite u jednu stranu, a torzo u drugu tako da vam ruka na strani torza služi kao balans. Istežite se nekoliko minuta.

2. 8.30

PROŠETAJTE DO POSLA (ILI MAKAR IZAĐITE JEDNU STANICU RANIJE IZ PREVOZA)

Jedna kanadska studija je otkrila da način hoda utiče na raspoloženje u ostatku dana. Naime, oni koji su hodali sa spuštenim ramenima i sa manje pokreta u rukama, osećali su se nezadovoljnije nego oni koji su hodali u ispravnom stavu. Zato glavu gore i samo pozitivno!

3. 12.30

RUČAK PO SUNCU

Rezultati istraživanja su pokazali da samo 30 do 45 minuta izlaganja suncu dnevno, čini ljude srećnijim i unapređuje rad mozga. Sunce povećava nivo vitamina D koji je važan za jačanje kostiju i imunog sistema.

Saznajte i 14 promena koje će vam produžiti život

4. 16.30

ZDRAVA UŽINA

Izbegavajte čipseve i druge slične grickalice i uzmite neke orašaste plodove i semenke koje sadrže zdrave masne kiseline. Ova vrsta namirnica igra pozitivnu ulogu u zdravlju u dugovečnosti. Pistaći su pogotovo zdravi, a od svih orašastih plodova sadrže najmanje kalorija.

Pročitajte i  7 "sitnica" koje vas čine potpuno neprivlačnim

Doživeti stotu: 10 namirnica koje će vam produžiti život

5. 22.30

VREME ZA SPAVANJE

Svi stresovi i spoljašnji uticaji se eliminišu uz pomoć kvalitetnog sna. Za što kvalitetniji san potrebno je spavati na udobnom krevetu, u mračnoj prostoriji bez prethodnog konzumiranja kofeina.

Poželjno je ne koristiti digitalne uređaje 30 minuta pre spavanja, jer zračenje može odložiti oslobađanje melatonina, hormona koji je ključan za kvalitetan san.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *