15 trikova zahvaljujući kojima ćete i na poslu ostati nasmejani! - Men`s Health

15 trikova zahvaljujući kojima ćete i na poslu ostati nasmejani!

Ponekad vam dođe žuta minuta i mrzi vas da radite? Šef vas nervira i momentalno vam nestane elana za nove radne zadatke?

Ključ je u sitnicama, pa vam stoga otkrivamo 15 jednostavnih trikova, koji će vam pomoći da budete nasmejani čitavog radnog dana.

Pročitajte i 15 stvari koje morate da uradite 15 minuta pre razgovora za posao

ULEPŠAJTE SVOJ RADNI PROSTOR

Kao što volite da svoju kuću učinite ličnim stvarima i ispunite je važnim sitnicama, tako ulepšajte svoj radni prostor.

Donesite sliku devojke ili prijatelja, kaktus koji ste dobili od mame ili bilo koju intimnu sitnicu, za koju znate da će vas oraspoložiti.

PROŠETAJTE

Izađite na svež vazduh i povećajte cirkulaciju brzom šetnjom tokom dana. Samo deset minuta šetnje će učiniti čuda i povratiti vam svežinu i elan za rad.

Saznajte i Šta jednostavno ne smete da izgovorite na razgovoru za posao?

OSTANITE HIDRIRANI

Doktori Klinike Mejo preporučuju konzumiranje između dva i tri litra vode dnevno.

Ako vam je dosadno da stalno nosite flašu vode sa sobom, otkrijte koje namirnice mogu da zamene vode.

UDELITE KOMPLIMENT

Dobijanje komplimenata je super, ali i upućivanje komplimenata može da vas učini pozitivnijim, jer time što ćete usrećiti i oraspoložiti svoje okruženje, oraspoložićete i sebe.

KUPITE BILJKU

Biljka u vašem radnom okruženju indicira zdravu sredinu i održava vas energičnim. Ako niste sigurni koju biljku da izaberete, probajte sa kaktusom, jer je najlakši za odražavanje.

Za dodatni benefit, uzmite biljku aloje, koja može da se koristi i kao sredstvo protiv opekotina od sunca.

MOTIVIŠITE SAMI SEBE

Možda ćete se osećati blesavo ako budete razgovarali sa odrazom u ogledalu, ali ćete zaista poboljšati svoj radni dan.

Prema Britanskoj Asocijaciji za psihologiju, oslovljavanje sebe sa “ti” može brzo da poboljša vašu sreću.

Pročitajte i “Igra prestola” vam pomaže da budete najbolji u svom poslu

Zašto? Zato što na ovaj način prizivate pozitivne uspomene kada su vas ohrabrivali kao dečaka.

Pročitajte i  Šerpas sa krova sveta (VIDEO)

KORISTITE PRAVE SUDOVE

Zaboravite na plastične šolje i donesite svoju omiljenu šolju za kafu u kancelariju. Na ovaj način ćete se osećati prijatnije i kao da ste kod kuće.

GLEDAJTE SLIKE ŠTENACA

…ili bilo čega što će vam izmamiti osmeh na licu. Smeh ne podstiče samo poboljšanje raspoloženje, već stimuliše srce, pluća i mišiće, kao što povećava količinu endorfina koji se oslobađa u mozgu.

ZAVRTITE SE NA VAŠOJ RADNOJ STOLICI

Zabavno je!

Otkrijte koje veštine morate da dovedete do savršenstva

POMOZITE DRUGIMA

Prema rečima stručnjaka iz Medicinske škole na Harvardu, volontiranje je povoljno i za mentalno i za fizičko zdravlje.

Pomaganje drugima će učiniti da se osećate bolje i korisnije, a može vam pomoći i da snizite krvni pritisak.

KORISTITE ESENCIJALNA ULJA

Ne samo da mirišu sjajno, već imaju i unikatnu funkciju, od poboljšanja probave (nana) do smirivanja živaca (kamilica, lavanda).

POSTAVITE SEBI MALE CILJEVE

Kada idete ujutru na posao, postavite sebi mini-listu dva ili tri najvažnija zadakta u toku dana. Pretvorite svoju radnu nedelju u manje projekte, pa će vam i posao ići lakše i izgledaće vam manje zastrašujuće.

Dejvid Gandi: 10 tajni mog uspeha

JEDITE ZDRAVU HRANU

Dalje od fast fudova! Klonite se pekara! Spakujte užinu – jabuke sa puterom od badema, semenke nara ili domaći humus i pita.

Ješćete pravu i zdravu hranu i uštedeti novac.

Saznajte kako da se hranite zdravo i tokom radnog vremena

IDITE NA PAUZU

Ako se osećate konfuzno i nervozno, verovatno je vreme da pauzirate i predahnete.

NAĐITE DRUGI POSAO

Uprkos najboljoj volji, vi jednostavno niste srećni na poslu, pa je definitivno vreme da počnete da tražite drugi.

Težak je početak, ali ko zna – možda je promena scenarija sve što vam treba.

Saznajte i Kako da se obučete za posao u vrelim letnjim danima

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *