15 stvari koje morate da uradite 15 minuta pre razgovora za posao - Men`s Health

15 stvari koje morate da uradite 15 minuta pre razgovora za posao

Petnaest minuta pre razgovora za posao može da bude veoma iscrpljujuć period za potencijalne zaposlene kojima se ovo vreme čini kao večnost i onima, koji nemaju ideju šta da rade do početka razgovora.

Pročitajte i Ovo jednostavno ne smete da izgovorite na razgovoru za posao

“Ovih 15 minuta može da bude vaša šansa da dovedete sebe u pravo stanje uma, podesite energiju i fokusirate se na razgovor, kako želite da se predstavite i šta želite da ih pitate”, kaže Debora Šejn, profesionalni strateg brendiranja.

Predstavljamo vam 15 stvari koje bi trebalo da radite 15 minuta pre razgovora za posao:

OSTANITE SMIRENI

“Kada ste pod stresom, vaše telo oslabađa hormone stresa kortizol i epinefrin, što može da utiče na vašu sposobnost da razmišljate trezveno”, kaže Dejvid Parnel, konsultant.

“Postarajte se da ostanete smireni i sabrani u minutima pre intervjua kako biste zadržali bistar um i izbegli ovaj koktel hormona”, kaže Parnel.

Saznajte i Kako se obući na razgovoru za posao

DIŠITE

Disanje će vam pomoći da ostanete smireni.

Brojanje udisaja i izdisaja je jedna od najneposrednjijih i najuticajnijih tehnika za smirivanje nerava”, kaže Parnel. “Jednostavno se fokusirajte na disanje, brojeći svaki do deset, a onda ponovite s vežbom.”

DOĐITE RANIJE, ALI NEMOJTE DA UĐETE U FIRMU

Ako želite da ostavite dobar utisak, obavezno dođite ranije i nemojte da kasnite. Međutim, kako biste izbegli pritisak ostalih kandidata, nemojte da uđete u kompaniju, već sačekajte ispred u kolima ili u obližnjem kafiću.

BUDITE LJUBAZNI PREMA RECEPCIONERU I ČUVARU OBEZBEĐENJA

Kada ušetate u čekaonicu, ne zaboravite da budete fini prema članovima osoblja. “Najverovatnije je da će on ili ona da obaveste nadređene i vaše potencijalne poslodavce kako ste se ponašali”, kaže Fridmen, savetnik za karijeru.

Želite posao? Izbegavajte ovaj font u cv-ju!

ODREDITE JEDNU ILI DVE STVARI PO KOJOJ ŽELITE DA VAS ZAPAMTE

Da li su to vaše komunikacijske veštine? Znanje? Veštine u projektnom menadžmentu?

“Ključ je da odredite nekoliko stvari koje će uključiti vašu memorativnu sposobnost i dopadljivost kao pametan način da pristupite intervjuu”, kaže Šejn.

Pročitajte i  7 modnih saveta najstilizovanijih frajera na Instagramu!

BEZ PRESLIŠAVANJA

Ne želite da poslednjih 15 minuta pre razgovora iskoristite na preslišavanje gradiva i odgovore na potencijalna pitanja.

“Želite da zablistate, ali intervju je razgovor. Verujte sebi i svom znanju”, dodaje Šejn.

FOKUSIRAJTE SE NA STAV

Psihologija: Naučite 20 fenomenalnih trikova za 10 minuta!

Ispravite leđa i ramena i delovaćete samouverenije i inteligentnije.

NE PROVERAVAJTE MEJL

MOžda ćete pročitati nešto što će vas poremetiti i izbaciti iz koloseka, pa nećete dati svoj maksimum na razgovoru.

ALI PROVERITE TVITER

Na ovaj način ćete se informisati o najnovijim vestima i dešavanjima i bićete u toku.

UKRATKO PREGLEDAJTE SVOJE BELEŠKE

Pre intervjua bi trebalo da zapišete nekoliko glavnih beleški ki ključnih inforacija poput iumena poslodavaca, njihove pozicije ili odgovore na pitanja za koja se nadate da nećete morati da odgovarate, kao na primer: “Recite nešto o sebi.”

Govor tela: Ovako pokažite sve svoje samopouzdanje

ALI BEZ DODATNIH ISTRAŽIVANJA

Sada ste već završili sa istraživanjem, pripremom i preslišavanjem.

“Ovo nije vreme da koristite telefon i da čitate vesti o dostignućima firme. Pregršt informacija u poslednjem trenutku je dobar način da pogrešno protumačite ključne informacije”, kaže Firdemn

POGLEDAJTE SE U OGLEDALO

Ovo je sjajan trenutak da operete svoje ruke, da se pobrinete da su vam nokti čisti, popravite kravatu ili namestite frizuru ukoliko se pokvarila usled vetra.

SLOŽITE TORBU

“Potrudite se da možete lako da izvadite kopiju biografije bez dugog pretresanja i vađenja ličnih stvari na sto ispred nadređenog. Ne želite da delujete neorganizovano dok izlažete svoje kvalifikacije”, objašnjava Fridmen.

Pročitajte i Šta uspešni ljudi rade drugačije nego ti

OSMOTRITE ŠTA SE DEŠAVA OKO VAS

Pogledajte kako izgleda okruženje u kancelariji, zidovi, koje se uspomene nalaze na recepciji.

“Ovo indicira šta je zaista važno za kompaniju”, kaže Atridž, savetnik za karijeru.

RAZMIŠLJAJTE POZITIVNO

Možda vam ovo zvuči kao kliše, ali razmišljajte o prijatnim stvarima koji vam izazivaju osmeh i čine da se osećate dobro i moći ćete da dostignete pravo stanje uma na intervjuu.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *