Kako da napišete CV koji ostavlja odličan utisak? - Men`s Health

Kako da napišete CV koji ostavlja odličan utisak?

Prema studiji sajta za traženje posla TheLadders, nadređeni provedu svega šest sekundi gledajući vašu biografiju, pre nego što naprave prvu procenu. Šest sekundi!

Otkrijte Šta jednostavno ne smete da izgovorite na intervjuu za posao

Sada pogledajte svoju biografiju šest i sekundi i recite nam šta vidite.

Ako to uradite kao poslodavci, vaše oči će se kretati u obliku slova F odnosno pročitaćete glavne naslove i podnaslove i potom nekoliko prvih najbitnijih reči u redu.

Niste zadovoljni onim što vidite? Ne očajavajte, jer možete uspešno da preradite svoj rezime, kažu autori studije.

IMPRESIVNI NASLOVI

Pre svega, vaš najimpresivnija i relevantna dostignuća treba da se nađu u gornjem levom uglu vašeg cv-ja (odnosno u naslovima), savetuju naučnici. Prijavljujete se za posao prodavca? Razmislite o naslovu “Nagrađivan zbog iskustva u prodaji” za deo o karijeri u vašoj biografiji.

Saznajte i Kako se obući za razgovor za posao

Možete čak da počnete svoj cv sa dve tri stavke (bullet), koje će istaći vaša najveće poslovne sugestije.

PREGLEDNO I KONCIZNO

Obavezno naglasite koliko ste radili u prošloj firmi (2008-2013. godine).

Poslodavci će provesti veliki deo tražeći za koga ste radili i koliko dugo, pa im olakšajte posao.

NAGLASITE NUMERIČKA RANGIRANJA…

…ukoliko ste bili veoma uspešni i bili među prvih 10 do 30 studenata na svom fakultetu. Takva rangiranja su prilično impresivna i upadaju u oči, pa će i vaš potencijalni poslodavac sigurno to spaziti u narednih šest sekundi.

Pročitajte i Govor tela: Ovako pokažite sve svoje samopouzdanje

NEMOJTE DA KRIJETE PAUZU NAKON FAKULTETA

“Poslodavci će ovu pauzu videti kao znak vaše fleksibilnosti, osobine koja je posebno cenjena u kreativnim oblastima poput marketinga i arhitekture.”, kaže autor studije May Ling Halim sa Univerziteta u Kaliforniji.

Pročitajte i  Zakon privlačnosti: Ovako ćete biti još atraktivniji!

PREDSTAVITE SVOJA DOSTIGNUĆA U NAJJEDNOSTAVNIJEM, LASKAVOM KONTEKSTU

Ako ste na primer povećali profit vaše firme za 10 procenata, koji u proseku raste samo 2 do 3 procenta, nemojte da pretpostavljate da će poslodavac to sam zaključiti, već napišite “utrostručio prosečnu stopu rasta”.

Sa druge strane, ukoliko ste postigli 30 procenata rast u industriji, koja u proseku poboljša svoj profit za 50, 60 procenata, nemojte to spominjati.

“Igrajte se s interpretacijom kako biste se predstavili u njapovoljnijim uslovima i najboljem svetlu.”, kaže koautor studije Semjuel Svift.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *