4 načina da posle treninga izgledate sveže - Men`s Health

4 načina da posle treninga izgledate sveže

Završili ste s treningom, istuširali se, obukli besprekorno, ali dok sedite na poslu ili na sastanku s devojkom posle vežbanja osećate se neprivlačno i pomalo istrošeno. I, znate šta, najverovatnije tako i izgledate.

Ovo je najbolja vežba za jezgro i zadnjicu, a vi je ne radite

Kako biste se osvežili i učinili da što pre izgledate kao fenomenalni, stari vi, primenite neku od ovih taktika.

NA BRZINU

Ukoliko imate vrlo malo vremena između treninga i naredne obaveze i nemate vremena da se istuširate, obavezno sa sobom ponesite dezodorans. Stavljanje dezodoransa bez tuširanja nije nešto što bi inače trebalo da radimo, ali u vanrednim situacijama, to je jedino rešenje.

Naravno, možete upotrebiti i vlažne maramice, ali imajte na umu da one koje sadrže alkohol i da već za sat, dva, problem može biti još veći nego tek nakon što ste izašli iz teretane.

Takođe, ženski deo redakcije otkrio nam je sjajan klaberski trik: u toaletu pređite nakvašenim prstima preko pazuha nekoliko puta i namažite u tankom sloju kremu za ruke. Ipak, i ovo rešenje je izuzetno kratkoročno.

Otkrijte: 6 načina da zaustavite prekomerno znojenje

Ako za tuširanje imate svega dva, tri minuta, i to je bolja opcija od svih ovih.

AKO TRENIRATE NAPOLjU…

Za muškarce koji se bave sportom ili rade napolju je veoma važno da koriste neki kvalitetniju dnevnu kremu sa zaštitnim faktorom. Međutim, čak i ako niste vežbali napolju, ona će vratiti licu svežinu i sprečiti dalje crvenilo.

Pored toga, masaža prilikom nanošenja kreme će opustiti mišiće lica.

ODLOŽENI EFEKTI

Ako spadate u one koji nastavljaju da se znoje i posle treninga, potreban vam je gel za tuširanje koji uklanja sve bakterije i neprijatne mirise i posle fizičke aktivnosti.

Pročitajte i  Postoje li razlike u vrstama šampona?

U suprotnom, može se dogoditi da oni oko vas pomisle da ste preskočili tuširanje nakon vežbanja, a znamo da intenzivno znojenje u društvu vodi do toga da crvenimo usled naleta adrenila zbog osećaja blama, a to dalje vodi još većem znojenju i tako ostajete zarobljeni u jednom ogromnom (znojavom) krugu.

Pročitajte: Kako sprečiti fleke ispod pazuha

OPUŠTANjE

Mleko za telo je još jedan sjajan način da opustite mišiće celog tela – dok je nanosite, pružićete sebi masažu, a ono će mirisati tako da vam parfemi neće biti potrebni. To je posebno korisno u slučaju dnevnih sastanaka posle treninga, kada su nam potrebne nežnije i suptilnije mirisne note.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *