Torba za teretanu govori sve o vama - Men`s Health

Torba za teretanu govori sve o vama

Kada napustimo teretanu sa pločicama, šanse da ih neko primeti ispod znojave trenerke, umornih očiju i vrlo “osvežavajućeg” mirisa koji ostavljamo iza sebe su male.

Zato smo vam pripremili nekoliko osnovnih stvari koje treba da imate u torbi pored vode, peškira i znojnica. Ako ni zbog čega drugog, sa njima nećete morati da brinete da ćete “oterati” na kilimetar od vas dame koje vežbaju pored vas u teretani.

Maramice

Ne želite baš da steknete reputaciju hipohondra koji pere ruke nakon svake serije vežbi, ali budimo realni, nekad momak koji je koristio benč pre vas ne izgleda kao neko ko baš često pere ruke. Zato, držite par maramica u džepu, ne može da vam škodi.

Gel za bol u mišićima

Kada osetite pritisak u leđima krema ili gel mogu da vam umanje bol. Gel utrljajte pre ili nakon serije vežbi ne bi li regenerisali mišiće.

Dezodorans

Ok, znamo da niste izašli iz butika ali ne morate baš da ostavljate neprijatan miris iza sebe. Danas postoji toliko dezodoransa za telo koji mogu da vam ublaže neprijatan miris.

Foto: Shutterstock

Zavoji

Hm, preferirate mrtvo dizanje? A šta kažu vaše šake na to? Koliko plikova one moraju da zarade ne bi li vaše telo bilo u top formi. Pokušajte da nađete zavoje koji sa unutrašnje strane sadrže hidrokoloid koji apsorbuje sekret u dodiru sa ranom i obrazuje gel koji sprečava lepljenje i oštećivanje rane pri zameni zavoja.

2 u jednom

Budite ekonomični i umesto da nosite šampon, balzam i gel za tuširanje odvojeno, kupite neki koji ima u jednom sve. Gelovi za tuširanje su sjajan predlog jer sa njima možete da operete kosu ali i celo telo.

Pročitajte i  Savršeni 30 minutni trening

Tonik

Vežbe nas konstantno znoje što prouzrokuje pojavu akni pa ćete pored pločica da zaradite rošavo lice puno bubuljica. Spremite u torbu neki tonik sa kojim ćete očistiti lice i skinuti prljav i mrtav sloj na koži.

Šejker

Kada radite vežbe, neko osveženje bilo da je obična voda ili neki energetski napitak su neophodni ukoliko ne želite da dehidrirate. Nosite klasičan šejker u koji možete da sipate bilo koji napitak koji ćete popiti pre, tokom ili posle vežbi.

Foto: Shutterstock

Tajmer

Ukoliko ne želite da se preforsirate, dobro je imati neku evidenciju koliko ste vežbi uradili, za koliko itd. Zato je poželjno da imate kraj sebe neki tajmer koji može da vam meri otkucaje srca pri dizanju tegova ili za vreme kardio vežbi.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *