Da li biste kupovali odeću koju ste videli u muzičkom spotu? - Men`s Health

Da li biste kupovali odeću koju ste videli u muzičkom spotu?

„Ssence“ se nada da će video „I Blame Myself“ pomeriti granice u iskustvima elektronske kupovine garderobe.

„Danas više nego ikada ranije“ moda informiše muziku, muzika modu, a tehnologija informiše sve“ – kaže Džonatan Vingfild urednik magazina „System“ i dodaje da se nada da će muzički modni video postati kulturni katalizator našeg vremena.

Video je osmišljen tako da gledaoci mogu da kliknu na svaki komad garderobe i vide sve komade te kolekcije koji su dostupni za kupovinu, pomoću platforme „Wirewax“.

Aktuelni video koji je kreirao „Nowness“ koristi drugačiju platformu po imenu „Cinemathique“, koja omogućava kupovinu bez ometanja od strane iskačućih prozora. Jednostavnim klikom, proizvod se dodaje u „lightbox“ koji se može pregledati kada kupac zaustavi video. Takođe, kupac može sačekati da se video završi, nakon čega izlazi lista proizvoda koji se mogu kupiti.

Ovo je, izgleda, početak trenda koji se razvija, a sve dok su platforme u mogućnosti da koriste sitne finese, poput klika na šorts u pokretu koji vam se dopada, moć koju ima ova vrsta videa i servisi koji ih podržavaju podići će način kupovine na jedan viši nivo. Pogledajte kako izgleda spot pomoć kog može da se kupuje u video klipu ispod…

Pročitajte i  Zagrejan za snagu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *