Replay obukao igrače Barse - Men`s Health

Replay obukao igrače Barse

Vlasnik brenda Matteo Sinigaglia lično je uručio odevne komade iz kolekcije posebno kreirane za članove kluba. Internacionalne zvezde kao što su Leo Messi, Xavi, Andrés Iniesta, Neymar i Piqué sa oduševljenjem su prihvatili nove moedele, a drištvo su im pravile i brazilski supermodeli Isabela Fontana i Ana Beatriz Barros, zaštitna lica kampanje za sezonu jesen/zima 2013/14.

Kao što je najavljeno u julu mesecu, italijanska kompanija Fashion Box koja stoji iza brenda REPLAY, prepoznatljivog po denim komadima vrhunskog kvaliteta i linijama Replay, We Are Replay i Red Seal, potpisala je četvorogodišnji ugovor sa FC Barcelona i tako postala zvanični sponzor igrača i stručnog štaba kada je odeća i obuća u pitanju.

U duhu atraktivnog i jedinstvenog stila igre koji karakteriše Barselonu, Replay je stvorio formalnu i “smart casual” liniju garderobe i obuće. Predstavljajući pionirsku posvećenost inovacijama, Replay je osmislio i novi način upotrebe denim platna, gde tradicionalni jeans koncept zadire u domen finih krojeva. Čuvena indigo tkanina je za sportiste FC Barcelona postala deluks tekstil od koga su izrađena jedinstvena i ekskluzivan Superlight odela.

Predsednik kompanije Fashion Box koja stoji iza REPLAY-a, Matteo Sinigaglia kaže: “Mi smo više nego uzbuđeni zbog ovog partnerstva. Replay i FC Barcelona ulažu maksimalan trud da pokažu najbolje, svako u svom domenu. Barça za nas nije samo partner, već sjajan izvor inspiracije. Ovo je prvi put da denim kompanija ulazi u svet vrhunskog fudbala. Potpuno smo sigurni da će proizvodi koje razvijamo za njih iznenaditi celu planetu!”

Generalni direktor FC Barcelona, Antoni Rossich, je takodje izrazio oduševljenje ovim partnerstvom: “Fashion Box je lider kompanija u sektoru, a Replay je dobropoznat i prestižan brend, koji u našem timu obožavaju, jer imaju prepoznatljiv, jedinstven stil. Njihovi proizvodi su sveži, dinamični, mladalački i odišu stilom sa kojim se oni lako poistovećuju. Delimo jasnu posvećenost globalnom tržištu – u našem slučaju sa našim fanovima i njihovim klijentima širom sveta!”

Pročitajte i  Lice kao sa naslovnice
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *