Modni komadi koji su stekli status legendarnih - Men`s Health

Modni komadi koji su stekli status legendarnih

Bez obzira na nove trendove, koje propagiraju marketinški stručnjaci, s klasikom nikada nećete pogrešiti – ona je dah svevremenskog dodira vašem sveukupnom stilu. Upravo su takvi ovi komadi, koji će vam pomoći da svakoj kombinaciji date pomalo oldschool izgled koji će biti primećen.

BARACUTA G9 HARRINGTON JAKNA

Malo koja jakna na svetu se može pohvaliti reputacijom poput ove. Dizajniran 1937. godine za potrebe golfera, model G9 je doživeo nekoliko prisvajanja od subkulturnih grupa, preko skinhedsa do gradskih šminkera. Međutim, veliku reklamu ovom brendu su dala dva velika imena, Frenk Sinatra i Stiv Mekvin. I danas, kao i na samim početcima, svaka pojedinačna jakna se pravi ručno. Postala je simbol muške elegancije i pomalo buntovnog stila. Dizajn se uprkos godinama nije promenio, a poznata tartan postava ostavlja utisak balansa između pametnog i casual stila. Poznati frajeri koji je rado nose su Denijel Krejg, Džejson Stejtam, Džon Ham.

Trendi komad koji ne izlazi iz mode: 3 načina da ponesete “bomberku”

BURBERRY AQUASCUTUM MANTIL

Možda i najpoznatiji komad odeće na svetu, čiji svaki element do danas predstavlja pravu klasiku – od estetike do vrhunske funkcionalnosti. Napravljen od vodootpornog pamuka gabardina i ponekad poplina, sa specifičnim krojem siluete dvodelnog mantila sa širokim reverima, pojasnim strukom i prilagodljivim manžetnama na rukavima. Bez obzira koji brend preferirate, bez dileme najbolja stvar u vezi s ovim mantilom je njegova prilagodljivost i mogućnost da budete kreativni, da podignete rukave i kragnu, zavežete pojas napred ili nazad, stavite ga u džepove, da prebacite mantil preko majice ili odela i da uvek izgledate izuzetno stilizovano.

THE SCHOTT KOŽNA JAKNA

Schott Perfecto jakna ima veoma uzbudljivu prošlost. Bila je zabranjena u američkim školama, jer su mnogi učenici kopirali imidž legendarnog Marlona Branda iz filma “Divljak”, 1953 godine. I dalje se proizvodi u Americi, a koreni joj datiraju još iz daleke 1937. godine. Dobile su ime po omiljenim cigaretama koosnivača firme koja ju je pravila Irvinga Šota. Svoje ime mogu zahvaliti i uticaju muzike, pogotovo benda The Ramones, kao i brojnim inovacijama: savremenijim krojevima, vodootpornom kožom i genijalnim džepovima s nitnama.

G.H. BASS WEEJUNS LOAFERS CIPELE

Ove elegantne cipele su, verovali ili ne, nastale po uzoru na norveške cipele za farmu, poznatije kao Aurlandskoen. Ove cipele, nalik mokasinama, svoju ekspanziju su doživele početkom XX veka. Amerikanci koji su posećivali Evropu brzo su taj trend prisvojili i preneli ga “preko bare”. Kapitalizujući početni uspeh, američki obućar G.H. Bass je 1936. godine je lansirao model Weejuns, koji je tradicionalnom obliku dodao kožne trake. Svaki par se pravi ručno i ostavlja mogućnost da se kombinuje uz formalnu, ali i casual odeću.

CONVERSE CHUCK TAYLOR STARKE

Pročitajte i  Pravi modni izbor: 5 pravila za nošenje mokasina

Najprepoznatljiviji oblik patika koji je nastao pre čak stotinak godina, napravljen od kanvas platna i gume. I danas ovaj model nose milioni ljudi širom sveta. Nije ni čudno što nove generacije veruju ovom brendu: čiste linije, kreativni dizajn, kombinacija različitih materijala i činjenica da svima lepo stoje sasvim su dovoljan razlog, zar ne? Dostupne su u svim bojama.

Istorija jednog klasika: Muška bela košulja

RAY-BAN AVIATORS NAOČARE

Kao i sve druge klasike, postoji priča koja stoji iza ovih naočara u obliku suze. Ovaj model su prvo nosili piloti tridesetih godina prošlog veka, a pecifičan oblik omogućavao je punu zaštitu od sunčevih zraka tokom leta. Ovaj model je razvila američka kompanija Bausch & Lomb, koja je 1936. godine predstavila kolekciju Ray Ban. Brend je kasnije prodat italijanskoj kompaniji Luxottica, koja je očuvala i unapredila naočare. Izvršil su veliki uticaj i na pop kulturu, pogotovo Tom Kruz u ulozi pilota u “Top Ganu”.

LEVIS 501s FARMERKE

Najpoznatiji model ove slavne kompanije predstavio je svetu jedan potpuno novi trend, opuštenih i neformalnih farmerki. Zbog svog kvaliteta je veoma izdržljiv, pa se može koristiti za teške poslove, ali i za noćne izlaske. Svetu su predstavljene 1873. godine i potpuno su promenile istoriju mode! Postale su zaštitni znak svih generacija od tada Model 501 je evoluirao do današnjih dana – pojavio se u različitim krojevima i bojama. Znate li Čemu služi džepić na farmericama?

FRED PERRY POLO MAJICA

Malo brendova ima tako emotivnu konekciju sa potrošačima kao Fred Perry. U sam vrh omiljeni komada vinuli su je fudbalski navijači i poznati muzičari poput Pola Velera, kao i bendovi The Specials i Oasis. Ima jedinstven kroj, koji uvek daje utisak elegantne i pomalo buntovne osobe. Zbog svog dizajna mogu je nositi muškarci različite građe.

LOUIS VUITTON TORBA

Keepall model torbe ovog brenda je višenamenski. Nije ni premali, nije ni prevelik. Uvek će vam dati prostor za vikend garderobu, ali je koristan i kao gradska torba. Model je lansiran 1930. godine,a u njega može stati sve – od odeće za put do kozmetike. Ono što je najbolje je njegova praktičnost, koju duguje iznenađujuće velikom prostoru.

Stil za sva vremena: 6 filmskih uloga koje su oblikovale mušku modu

ROLEX SUBMARINER SAT

Kada je predstavljen 1953. godine, ovaj sat je predstavio revoluciju u svetu satova. Prvi je model koji je bio vodootporan do 100 metara dubine i tako je otvorio novo poglavlje u ovom elementu. Nema puno satova s tim karakteristikama koji se mogu nositi uz odelo. Bez dileme jedan od najuspešnijih Rolexovih modela, sa čeličnim kućištem, udobnom narukvicom i, naravno, superpreciznim mehanizmom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *