Miris kreativnih muškaraca - Men`s Health

Miris kreativnih muškaraca

Y nije priča samo o jednom muškarcu, već o čitavoj jednoj generaciji – kreativnoj generaciji muškaraca. Oni se usuđuju da slede svoje strasti i da pronađu put za svoje vizije. Od nadahnuća, preko napornog rada, sve do samoostvarenja i ličnog uspeha.

Ekipu Y čine reper, vajar i istraživač veštačke inteligencije. Svaki od njih ima potpuno savremen i višestran pristup stvaralaštvu i umetnosti.

 

Lojl Karner je 22-godišnji reper iz južnog Londona, koji režira svoje video spotove i piše muziku za koju kritika tvrdi da je iskrena do koske.

 

Vajar Dejvid A. Flin je rodom iz Njujorka i svoj rad bazira na istraživanju granica između organskog i onog što je stvorio čovek.

 

Aleksandar Robike je istraživač koji pomera granice u domenu veštačke inteligencije.

Oni čine trio inovativnih ambasadora novog Yves Saint Laurent muškog mirisa, note koja slavi nesputani kreativni duh.

Ako bi trebalo da definišemo kako miriše kreativan muškarac, Y parfem je i subjekat i predikat i objekat tog odgovora. Reč je o jasnom i razgovetnom mirisu u gornjim notama, a snažnom i senzualnom mirisu u osnovnim nivoima. Skupa, karakteristike ovog parfema mogu da budu ono što nazivamo inovativni duh mladih ljudi.

 

TEKST: PROMO

Pročitajte i  Eksperiment: Koristio je miris na bazi feromona da bi otkrio privlači li on zaista devojke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *