5 poza koje nikad nije probala - Men`s Health

5 poza koje nikad nije probala

AMORTIZER
Mišići koji se aktiviraju: trbušnjaci, pregibači kuka
Ekvivalent u teretani: Podizanje nogu (vežba za trbušnjake)
Zašto?
Ako niste mogli da pronađete njenu G tačku, ova poza će vam svakako pomoći
Kako?
Partnerka leži na leđima, dok su joj kolena blizu grudi. Kleknite ispred nje, tako da svoja stopala može da stavi na vaše grudi. Tokom penetracije uhvatiti se za njene kukove.

TABLERONE
Mišići koji se aktiviraju: zadnja loža, kvadriceps, gluteus
Ekvivalent u teretani: Iskorak
Zašto?
Opustite se i pustite da ona dominira
Kako?
Lezite na leđa sa jednom savijenom nogom. Neka vas partnerka opkorači dok su joj leđa blago okrenuta ka vašem licu. Neka se pridži za koleno vaše noge dok se polako spušta na vas.

.COM
Mišići koji se aktiviraju: kvadriceps, zadnja loža, trbušnjaci
Ekvivalent u teretani: Čučanj
Zašto?
Mogućnost višestrukog orgazma
Kako?
Partnerka sedi na ivici kreveta. Podiže ispravljene noge u vazduh, držeći se za zglobove. Stanite ispred nje i sa rukama iza njene glave pridržavajte je da ne padne. Sada uspostavite vezu.

MEDUZA
Mišići koji se aktiviraju: biceps, pregibači kuka
Ekvivalent u teretani: Veslanje
Zašto?
Ekstremna dubina
Kako?
Kleknite, a vaša partnerka bi trebalo da vas opkorači tako da  licem bude okrenuta ka vama. Zagrljeni pružate jednom drugom potporu, dok se zajedno krećete gore dole, kao meduza. Ovaj ugao će vam obezbediti priličnu dubinu prilikom penetracije.

JAHAČ
Mišići koji se aktiviraju: trbušnjaci, kvadriceps
Ekvivalent u teretani: Čučnjevi na lopti
Zašto?
Ova poza vam omogućava da intenzivnije dominirate
Kako?
Početna poza je misionarska. Zatim partnerka skuplja noge dok se vi pomerate prema trupu sve dok se potpuno ne oslonite na kolena. Njenje noge bi trebalo i dalje da budu čvrsto skupljenje, a vaše kolena bi trebalo da se nalaze sa spoljašnje strane njenih kukova. 

Pročitajte i  Dekodirajte njene uzdahe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *